מכבי דליה הולכת למבחנים

מכבי דליה שסיימה בתיקו 0 נגד הפועל כפר כנא, זוכה בעוד אפשרות להישאר בליגה, מכבי כפר כנא שנוצחה ע"י טירה יורדת אוטומטית לליגה ב', מכבי הולכת למשחק נגד הפועל זאלפה ביום חמישי, סרטון

28.04.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מכבי דליה הולכת למבחנים

משחק אחרון העונה נגד קהל אדיר שהגיע מדאליה ומכפר כנא, מכבי לחצה ונלחצה, להפועל כפר כנא הספיק תיקו, מכבי דליה הולכת למשחק מבחנים נגד קבוצת הפועל זאלפה מליגה ב, המשחק יתקיים באצטדיון עילוט.

ליגה א עמדה במצב שלא הכרנו הרבה שנים, 4 קבוצות שנלחמות לא לרדת ליגה, מכבי דליה הפועל כפר כנא ומכבי כפר כנא והפועל טירת המשולש.

4 קבוצות שמשחקות אחת נגד השניה במשחקים מכריעים.

קהל רב של שחקני עבר, אוהדים ובני משפחות השחקנים, וקהל של כפר כנא, ישבו ביציעים במגרש העירוני בדליה, כוח גדול של שוטרים בראשות מפקד תחנת רכס הכרמל רוני כהן, ששמרו על הסדר למרות שלא היה צריך.

המשחק בחלקו הראשון היה כוחני, מכבי תקפה יותר והגיעה למצבים שהייתה יכולה להבקיע גולים.

את הפועל כפר כנא מאמן פאיד חסון תושב דאלית אל כרמל ובסגל הפותח שוקי ביראני ואחסאן חלבי גם הם תושבי דאלית אל כרמל.

במחצית הראשונה מכבי דליה ניצלה משער בטוח שפגע בקורה של השער.

מזה שנתיים מכבי דאלית אל כרמל מתמודדת בתחתית הליגה בגלל סיבות רבות ובעיקר סגל הקבוצה שבא מחוץ לישוב מכבי לא הצליחה להשאיר את השחקנים המקומיים בבית כי זה כרוך בהוצאות רבות שכל הכסף של הקבוצה מגיע מתרומות ותמיכות בעיקר.

לפני שנתיים יו"ר הקבוצה רושדי נסר אלדין שהוביל אותה מליגה ג' לליגה א' פינה את מקומו לסאלח נסר אלדין בגלל שכשל ניסיון איחוד הקבוצות בדליה ורושדי האמין שהחיבור בין דליה ליוקנעם לא הביא תוצאות טובות רושדי עזב את מכבי.

בשנה שעברה מכבי נשארה במשחק האחרון במשחקי המבחנים בליאוף תחתון השנה זה לא צלח ומכבי הפסידה או סיימה בתיקו מה שמביא את הקבוצה לרדת ליגה מהמקום האחרון.

 

{YouTubeVideo id=aUcDfdaa124}

.

מכבי דליה
.

מכבי נגד אום אלפחם

 .

אוהדים

תגובות

6. מבין עניין לפני 7 שנים
לספר 4 ו 5 תקשיבו בבקשה
5. סמיר לפני 7 שנים
שאלה
4. נפתלי לפני 7 שנים
מי שמאמין לא מפחד
3. אני לפני 7 שנים
בהצלחה מכבי
2. בחור לפני 7 שנים
מכבי אכזבה פאיד גם
1. ענאן לפני 7 שנים
איחוד קבוצות

מומלצים