שישה חודשי שירות לנהג אופנוע גנוב שנסע ללא רישיון

גזר דינו של נהג אופנוע גנוב שנסע ללא רישיון, לא שמע להוראות שוטרים ונהג בצורה פרועה במסלול הנגדי שישה חודשי עבודות שירות.

04.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

הנאשם הורשע על פי הודאתו בכתב אישום מתוקן, בעבירות של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, נהיגה רשלנית ברכב, החזקת נכס החשוד כגנוב, נהיגה ברכב ללא ביטוח, ונהיגה ללא רישיון נהיגה.

בצהרי היום הבחינו שוטרים בנאשם רוכב על קטנוע. לאחר שהתבקש לעצור, החל הנאשם במנוסה פרועה תוך שהוא נוסע נגד כיוון התנועה ומאלץ רכבים רבים לסטות על מנת שלא יתנגשו בו חזיתית. לאחר כ- 300 מטר הצליח אחד השוטרים לחסום את דרכו של הנאשם באמצעות אופנועו.

הנאשם עצר את נסיעתו והשליך את האופנוע עליו רכב על הכביש וגרם בכך לנפילתו של אחד השוטרים. בהמשך, ברח הנאשם רגלית חרף קריאות השוטרים לעברו שיעצור והוא נעצר לאחר מרדף קצר.

לאחר מעצרו, התברר כי האופנוע עליו רכב הנאשם נגנב והוחזק על ידו ללא מפתח מקורי וכשהוא נושא לוחית זיהוי שאינה מקורית. עוד התברר כי הנאשם לא החזיק אותה עת ברישיון נהיגה.

הוחלט לגזור על הנאשם שישה חודשי בדרך של עבודות שירות, צו מבחן למשך 18 חודשים, מאסר על תנאי למשך 6 חודשים, פסילה למשך 18 חודשים וקנס בסך 2,000 ₪.

תגובות

מומלצים