בשלישי יבחרו שני שופטים דרוזים חדשים

לאחר שהמתמודדים לתפקיד שופט מדהב דרוזי סיימו את ההשתלמויות וההכנות לבחירת שניים מהם לשופטים בערכאות הראשונות והערעורים, מועמדי שיח' טריף ביתרון.

14.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בשלישי יבחרו שני שופטים דרוזים חדשים

פוליטיקאיים שמנסים להפוך את בחירת שני השופטים לניצחון לזירה שלהם, הם בעצם מפריעים וגורמים נזק למוסד השיפוטי החשוב של העדה הדרוזית בישראל.

אותם גורמים פוליטיקאים דרוזים מנסים לבחור במועמדים מתוך הרשימה בשיתוף ראשי מועצות שמה שעומד לנגד עיניהם, זה רק לקבל את תמיכת המשפחה במועמדותו ולא מעבר.

דרוזיםהחלפת סעיף 1, בחוק בתי הדין הדתיים הדרוזיים, התשכ"ג11962, א- כשיר להתמנות קאדי מד'הב, כל דרוזי שהוא, חשוב להבין וזה לא סוד שיש חרושת של שמועות נגד המתמודדים ובעיקר שבאים מהכרמל בגלל אינטרסים צרים.

חשוב להבהיר שכל המתמודדים הם אנשים מכובדים וראויים לתפקיד, אבל אותם פוליטיקאים לא מאפשרים את המצב של הרוגע, תמיד חייבים לחמם וללכלך על כולם, העיקר שהאינטרס שלהם יוביל.

המתמודדים הם: אמל מאדי, רושדי חוסין, טליע בדר, אחסאן חלבי, נאזם סרחאן, עטא עיסמי, גדעאן עאמר, בשיר עזאם, ברכאת מנסור, יוסף אסעד.

דרוזיםמתמודדים בשתי הערכאות: נאזם סרחאן, אמל מאדי, טליע בדר, עטא עיסמי.

הועדה שתבחר את השופטים: שיח' מוופק טריף שיח' עמאד אבו ריש שיח' כמאל קבלאן שיח' חאתם חלבי, ח"כ חמד עמאר, ח"כ עבדאללה אבו מערוף, השרה איילת שקד, נציג לשכת עורכי הדין וסים פאלח, השר איוב קרא נציג ממשלה. בבחירה ייקח חלק מנהל בתי הדין הדרוזיים עו"ד כמיל מולא.

בחירת השופטים באה להרחיב את מעגל השופטים לאור הלחץ ששורר בבתי משפט, ע"מ לתת את השירות הטוב ביותר ולתת מענה לכל הפניות.

תגובות

6. דרוזי לפני 7 שנים
אני מדליה רק אחסאן יכול
5. חלבי קוח לפני 7 שנים
אין מילים עדה מפגרת
4. موحد كرملي - عسفيا לפני 7 שנים
النزاهة ..تحت مجهر الثلاثاء
3. חלבי דרוזי אסלי לפני 7 שנים
אחסאן בחירה נכונה
2. درزي(للأسف الشديد) לפני 7 שנים
الفائز
1. כרמלי לפני 7 שנים
שיבחרו הטובים

מומלצים