משטרת ישראל מחזקת את הקשר עם ילדי הגנים בעוספיה

מפקד המחוז ניצב עמוס יעקב הנחה לערוך לילדי הגנים את ההיכרות הראשונית עם המשטרה, השוטר סמיר אבו חמוד ידע לרתק את ילדי הגנים.

15.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
משטרת ישראל מחזקת את הקשר עם ילדי הגנים בעוספיה

במסגרת פרויקט השוטר שלי להעמקת וחיזוק הקשר של המשטרה עם הקהילה בדגש על מיצוב ותפיסת השוטר הטוב בקרב ילדי הגנים והגיל הרך ובעקבות יוזמה של מפקד המחוז ניצב עמוס יעקב לערוך כבר לילדי הגנים את ההיכרות הראשונית עם המשטרה כדי שלא יירתעו משוטרים בגילאים המבוגרים יותר ושלא יתפסו כבר בגיל צעיר לסטראוטיפים של השוטר הרע אם לא תאכל יבוא שוטר.

במסגרת הפעילות החדשנית העביר השוטר סמיר אבו חמוד הרצאה על בטיחות בדרכים, הפעלה, הצגת ניידת והצגת עבודת המשטרה, בגן אלאשבאל בעוספיה, מדובר בילדים בגילאי  4- 5 שנים.

סמיר סיפר כי בשוטף לאורך כל השנה הם עובדים בצורה סדורה ועל פי תוכנית עם ילדי בתי הספר היסודיים חטיבות הביניים והתיכונים ומעבירים להם הרצאות בתחומי אלימות סמים אלכוהול וגלישה בטוחה באינטרנט .

מהשנה התחילו במשטרה לערוך היכרות ראשונית גם עם הילדים בגילאים הרכים של גילאי הגנים. במשטרה עושים את הפעילות במטרה להכיר לילדים בגילאי הגן את המשטרה, סמיר אבו חמוד, המש"ק בעוספיה, מעביר הרצאות  לכל הגילאים.

"כרגע אנחנו מתמקדים בעיקר גנים, ישנם 17 גנים בעוספיה. ביקרנו כבר בשני גנים ואני מקווה להגיע לכולם, ואח"כ להמשיך לבתי הספר.

התגובות מאד חיוביות, והילדים מאד מרוצים, כיף לראות את הילדים שבתחילה פוחדים מהמשטרה ואחרי שהם רואים ושומעים אותנו הם נהנים מכל רגע ומאוד מתעניינים ושואלים שאלות".

בתמונה רואים את הילדים מצדיעים לעבודת המשטרה.

"השת"פ עם גני הילדים ובתי הספר פשוט מצוין, אנו מרגישים בשינוי מהעבר, בעבר המשטרה יזמה הרצאות, אבל היום  המוסדות ,גני ילדים ובתי הספר כבר פונים אלינו למשטרה ומזמינים אותנו להגיע להעביר הרצאות וימי ילק"מ.

התפיסה של הממ"ז היא שאנו מאמינים  שלילדים יש השפעה על ההורים ואת מה שנלמד אותם בהקשרים של תרבות נהיגה וחגירת חגורות בטיחות, איסור על דיבור בנייד ואיסור על סימוס בזמן נהיגה הם יעירו ויעבירו להוריהם בזמן הנהיגה.

החשיפה המוקדמת של ילדי הגנים לעבודת המשטרה תגביר את ההיכרות והאמון כי השוטר פועל למען הציבור,נמצא שם לטובתו והוא לא רק השוטר הרע".

 

סמיר בגן

תגובות

מומלצים