רמאות מקרקעין בכפרי הכרמל

אותו סוחר קרקעות מוכר לכולם שכבר נשפט במספר תיקים, ממשיך להכות קשות אזרחים תמימים, הפעם הוחלט לפנות את התלונות להונאה במשטרת ישראל, הנזק שגורם האיש נאמד במיליונים

19.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רמאות מקרקעין בכפרי הכרמל

פרשה שלא מטופלת ביד קשה בידי השלטונות למרות שאותו איש כבר הגיע לאולמות והורשע במספר תיקים, אבל כנראה שהאיש הזה תושב דאלית אל כרמל התרגל לבלות בבתי המשפט וחדרי החקירות.

עדויות שונות של אזרחים תמימים שנפלו קןרבן או שאחד מבני משפחתם נפל קורבן לאותו איש שידע לנשל בדרך לא דרך את האדמות והנכסים מהם בלי ידיעתם.

באחד המקרים של האיש, הוא היה בקשר עם משפחה ובעיקר עם אב המשפחה ועם השנים מתגלה תמונה עגומה שהנכס שהאיש התבקש לטפל בו לפני מספר שנים עבר שינוי בעלות והנכס נמכר לקונה ע"י אותו איש בלי מפריע וכאשר בודקים מגלים שנחתם חוזה בין אותו איש מדליה לבעל הקרקע או הנכס למרות שזה לא קרה.

אותו איש כבר הפסיד במספר פרשיות ותיקים בהם האיש הזה השתמש בחותם של עורך דין שכלל לא היה בפועל בשום עסקה.

שלטונות מס השבחה, בתי המשפט ומס הכנסה, מכירים טוב את האיש, חסרי המזל שנופלים בידיים של אותו איש, משלמים מחיר יקר והחוק לא מהגן על אותם אזרחים, במקרה הטוב זה מסתיים בהוצאות כבדים שבסופו של יום מחזירים את הנכס לידיהם, אבל בינתיים ההוצאות יקרות מדי בגלל רמאות של האיש מדליה.

הבעיה העיקרית היא שאותו איש מדליה עומד בראש גוף שפועל נגד מכירת קרקעות לזרים, בזמן שהוא עצמו מכר לא פעם קרקעות לכל מני מזדמנים מואדי ערה והכפרים הערבים באזור, ומצד אחר הוא פועל נגד אותם קונים שהוא עצמו מכר להם.

דליה

האתר הולך לפרסם סדרה על האיש, כולל חשיפת שמו והפעם ללא התחשבות בבני ביתו אשתו וילדיו .

בימים הקרובים תוגש תלונה במשטרת ההונאה נגד האיש ושהדברים יתגלו, נוכל לחשוף בפני הגולשים את כל הפרטים, בינתיים אם נפגעתם אנא צרו קשר עם מערכת האתר: editor@karmelp.co.il

תגובות

15. זידאן זידאן לפני 7 שנים
הוא בושה וחרפה למשפחתי
14. צופה מהצד לפני 7 שנים
על ראש הגנב בוער הכובע
13. زيدان לפני 7 שנים
هذا الشخص لا يمثل عائلتي.
12. חלבי לפני 7 שנים
רמאי חבר של רמאים
11. الكرمل לפני 7 שנים
...
10. حلبي وافتخر לפני 7 שנים
يجب الاتحاد
9. עספיא לפני 7 שנים
...
8. מבין עניין לפני 7 שנים
דליה
7. מדליה לפני 7 שנים
מישהו יודע את שמו
6. אמיר לפני 7 שנים
דחוף
5. سعيد לפני 7 שנים
سعيد
4. אזרח ישראלי לפני 7 שנים
למבינים והעוקבים אחרי בתגובות
3. אבו לפני 7 שנים
דליה
2. محلل سياسي לפני 7 שנים
قرفناك
1. זידאן לפני 7 שנים
אמת עובדתית

מומלצים