ישראלים תעזרו לנו להפסיק את הרצח בסוריה

קריאה של דרוזים סורים שנמצאים באירופה לישראלים ובמיוחד לבני העדה הדרוזית, לפעול ביחד עם עדות אחרות למען הצלת העם בסוריה, הרצח הזה כבר נמשך שש שנים ושלטון בשאר אסד ממשיך.

20.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ישראלים תעזרו לנו להפסיק את הרצח בסוריה

משהור חמשו אחד ממנהיגי תנועת ההתנגדות לשלטון בשאר אסד, וחבר בתנועת ההצלה הסורית שבנויה מאזרחים סורים מכל העדות שרוצים להציל את העם הסורי ולבנות חיים טובים באווירה של שלום ויחסי שכנות טובים עם כל המדינות במזה"ת כולל ישראל.

אותם פעילים שחלקם נמלט לארצות אירופה וחלקם האחר נתפס ונעלמו עקבותיהם, חמשו אחד האנשים שהתמזל מזלו והצליח להגיע לשוויץ עם משפחתו, אחריו השאיר את כל נכסיו היקרים. 

הפעילים הסורים בתנועת ההצלה מנסים בארצות אירופה לארגן עזרה וסיוע לבני העם הסורי, את התנועה מוביל פהד אלמצרי, והם פונים ומבקשים את עזרת העולם להשפיע על האו"ם ומדינות אחרות להפסיק לתמוך בבשאר אסד ושלטונו בסוריה.

אותם פעילים קוראים לישראלים לתת כתף ולהעלות את הסוגיה של העם הסורי, איפה שרק אפשר כדי להעלות את הנושא הסורי על סדר היום, אולי יצליחו להציל עוד סורים, הם מעוניינים בגיוס ישראלים וסורים למען השגת השלום בסוריה ובכל האזור.

משחפחת חמשו ושיח' טריף

משהור וחברים אחרים, נמצאים בקשר יום יומי עם מערכת האתר ומעדכנים את המערכת בכל מה שמתרחש באדמה הסורית ובבעיות שנתקלים בהם בארצות אירופה.

בתמונה רואים את שיח מוופק טריף שביקר אצלם לפני מספר חודשים ושמע מפיהם את הבעיות שהם סובלים מהם כפליטים בארצות אירופה.

חמשו פונה לציבור ומבקש ממנו לעזור לאשתו של המנוח וחיד בלעוס ז"ל, כל סכום יתקבל בברכה, דרך שיח' ריאד טאפש 0502185150
או לחשבון בנק מספר 7891533 סניף 100 מספר בנק 09

 

{YouTubeVideo id=ToxjBRsoeFo}

תגובות

3. אדם לפני 7 שנים
תבורכו על היוזמה
2. דרוזי לפני 7 שנים
אין לי מילים על האומץ
1. תרומות ותורמים וגנבים לפני 7 שנים
אסור שהכסף יגיע לידי עמותות דתיות,,,

מומלצים