תלמידי סאג'ור משפרים את כיסא הנכים

עוד הישג לתלמידי מקיף אורט סאג'ור באורטיאדה 2017, התלמידים רגיד וסאמי זכו במקום השני בתחום החדשנות לכיסא גלגלים לנכים, התלמידים רשא, שאדי ורידאן זכו במקום השלישי בארץ בתחרות הארצית של שומרי מסך.

22.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי סאג'ור משפרים את כיסא הנכים

בתחרות האורטיאדה הגדולה של רשת אורט, שהתקיימה במכללת אורט הרמלין בנתניה, לקחו חלק בתי ספר מכל הארץ, ממקיף אורט סאג'ור השתתפו התלמידים : רגיד השאם אבראהים, סאמי סלמאן חמוד, סהארה נסים דאהר, שאדי סאלח עביד, יארה השאם אבראהים.

בסיום התחרות זכו התלמידים רגיד אברהים וסאמי חמוד במקום השני בתחום החדשנות לכיסא גלגלים לנכים וקבלו פרס כספי על סך 2000 ₪.

המחנך שמלווה את הקבוצה ויסאם אבראהים: "בהזדמנות זו מברכים את הורי התלמידים על התמיכה והעידוד ובמיוחד את המורה וסים חאמד על הליווי וההדרכה לתלמידים".

יש לציין שתלמידי מקיף אורט סאג'ור רשמו עוד הישג, וזכו במקום השלישי בארץ בתחרות הארצית של שומרי מסך, שהתקיימה באורט יד ליבוביץ בנתניה.

ויסאם והזוכים

פרוקיט שומרי מסך המשותף לגוגל ישראל ורשת אורט ישראל, במהלכו הוצגו כ-40 מיזמים מבתי ספר שונים מכל הארץ בתחום הבריונות ברשת, בסוף היום הוכרזו גם המנצחים בתחרות הקמפיינים הארצית שבה נטלו חלק מבית ספר מקיף אורט סאג'ור, התלמידים: רשא מהדי חסן, שאדי שוקת אבראהים, רידאן רפיק דאהר.

שלושת הזוכים עשו סרט קצר בנושא תמרור לחיים וזכו במקום השלישי בכל הארץ.

ןיסאם אבראהים: "בהזדמנות זו אנו מודים להורים של התלמידים על התמיכה והעידוד וההשקעה בהם וגם לצלם זוהדי סאלח אבראהים אשר תרם את המגנטים למיזם של בית ספרנו".

מערכת האתר מברכת את התלמידים הנפלאים ואת המורה ויסאם וגיה אבראהים שהדריך וליווה אותם בכל התהליך.

הזוכים מסאגור

תגובות

מומלצים