חאלד חלבי מנהל 14 מרפאות

לא יאומן כי יסופר, הצעיר חאלד חלבי מדאלית אל כרמל הגיע לנהל 14 מרפאות, חאלד התחיל כצעיר מאוד בקופה בדליה והיום הוא נחשב לאחד המנהלים האדמיניסטרטיביים של המחוז.

22.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חאלד חלבי מנהל 14 מרפאות

חאלד חלבי קודם לניהול 14 מרפאות כללית בחוף הכרמל, חאלד, המנהל האדמיניסטרטיבי האהוד במרפאת כללית בדליאת אל כרמל, ממשיך להתקדםץ לאחרונה מונה להוביל את המינהל בלא פחות מ 14 מרפאות כללית בישובי חוף כרמל, אך ימשיך כמובן להיות בקשר ולסייע גם לתושבי עיר הכרמל.

חאלד התחיל לעבוד בכללית עוד לפני שהתגייס לצה"ל,  בשנת ,1987 במרפאת גליקר בחיפה לאחר מכן עבד במכון  רהנטגן במרפאת לין כנוער עובד ולומד. לאחר שירותו הצבאי, חזר בגיל 23 לכללית  כמנהל  מרפאות בחיפה. לאחר מכן ניהל אאדמיניסטרטיבית את מכון הריאות הגפן, עם שלוחת בית חולים כרמל.

חאלד המשיך להתקדם ונבחר לתפקיד סגן מנהל המשק במחוז, תפקיד בו נשא משך  תקופה של 11 שנה. אז חזר לביתו הטבעי  ועבר לנהל  אדמיניסטרטיבי של מרפאת דלית אל כרמל  ויצר קשר הדוק מאד עם הקהילה במקום.

בשנה האחרונה, סייע בהקמת מערך המינהל במרפאה החדשה שהפעילה כללית ביוקנעם עמק השלום, שמשמשת כמרפאה עם יועצים מומחים גם עבור תושבי הכפרים חאלד מוכיח שהוא לא רק מנהל טוב, אלא גם אדם איכותי וקיבל, עם משפחתו, תעודת הוקרה מצוות הרווחה בכפר. בנוסף, הוא מתנדב מזה שלוש שנים במשטרה בתחנת רכס הכרמל.

חאלד חלבי

צילום: דוברות כללית

תגובות

4. היי ד"ר אריק שכטר לפני 7 שנים
זכינו בחוף ההכרמל
3. موحد كرملي - عسفيا לפני 7 שנים
مسيرة الالف ميل تبدأ بخطوة اولى
2. רביע חסון לפני 7 שנים
לכאלד
1. ראפע חלבי לפני 7 שנים
כל הכבוד

מומלצים