תשואה מניבה: פתרון יצירתי להשקעה בנדל"ן בארה"ב

אם אתם מחפשים אחר השקעה בנדל"ן בארה"ב אבל קצת חוששים, בטח תופתעו לגלות איזו אפשרות נוספת יש לכם

24.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תשואה מניבה: פתרון יצירתי להשקעה בנדל"ן בארה"ב

השאיפה

מי מאתנו לא רוצה להיות בעלים של נכס? בין אם מדובר על נכס למגורים או נכס להשכרה, כולנו היינו רוצים להרגיש את הביטחון הכלכלי שמתלווה לבעלות על נכס כלשהו. גם אם זה מכניס אותנו להוצאות גדולות במיוחד ולשנים ארוכות, החלום עדיין נשאר.

הבעיה

רבות מדובר על בעיית מחירי הדיור בארץ שבעקבותיה, עבור ישראלים רבים, החלום נשאר בגדר פנטזיה, שלא תתממש בשנים הקרובות ואולי אף לעולם לא. התסכול הרב ממצב זה אף הוציא לפני שנים ספורות מאות אלפי אנשים להפגין ברחובות ומשזה לא עזר, לא נותר אלא לחפש פתרון אחר.

הפתרון

אם בארץ הקושי למצוא דירה למגורים, וודאי להשקעה, הוא גדול כל כך והריבית על משכנתא לדירה שנייה גבוהה כל כך, למה לא להגשים את החלום מעבר לים? הפתרון של השקעה בנדל"ן בארה"ב הוא בדיוק מה שהישראלים מחפשים אם יש להם את הון קטן ורצון גדול להרוויח ממנו.

לא כל כך מהר!

רגע לפני שאתם רצים להשקיע בארה"ב, חשוב שתעצרו לשנייה ותלמדו היטב את התחום. בדיוק כמו בארץ, גם בארה"ב יש מקומות מבוקשים יותר ומקומות מבוקשים פחות ולכן, אם אתם מעוניינים שההשקעה שלכם תניב תשואה, כדאי להשקיע בכך את הזמן הדרוש.

אז איך עושים את זה נכון?

כאמור, חשוב ללמוד את התחום ולהכיר את האזורים המבוקשים ולהשוות מחירים. אם יש לכם את הכסף להשקיע, אבל אין לכם את הזמן, תוכלו לפנות לחברת השקעה בנדל"ן בארה"ב שתנחה אתכם ותלווה אתכם לאורך כל התהליך. לדוגמה, תוכלו לבצע השקעה בנדל"ן בארה"ב עם iintoo, שמציעה לכם גם את הפתרון היצירתי, עליו נרחיב מיד.

השקעה בטוחה מתמיד

בארה"ב יש הרבה אוניברסיטאות ומכללות וכך גם בארץ. ההבדל הוא, שארה"ב היא עצומה לעומת ישראל ולכן יש ביקוש רב הרבה יותר לפתרונות דיור לסטודנטים. אם כן, הפתרון היצירתי שיתרום הן לסטודנטים האמריקאים והן למשקיעים הישראליים הוא הקמה של מעונות סטודנטים בהשקעה ישראלית באמצעות רשת חברתית ייעודית למטרה זו.

איך זה עובד?

ראשית, הקרקע נרכשת על ידי החברה והמשקיעים זוכים לקחת חלק ברווחים העתידיים. ההשקעה מתבצעת עכשיו ובעוד כשלוש שנים, המעונות יושכרו וימכרו וכך כל המשקיעים ייצאו נשכרים. איך אפשר לדעת בוודאות, שהעסקה באמת תצליח? כי כאמור, הסטודנטים האמריקאים מחפשים בנרות אחר פתרונות דיור ומה יותר נוח עבורם מאשר מעונות סטודנטים?

המסקנה

אם הרעיון של השקעה בנדל"ן בארה"ב קוסם לכם דעו, שיש דרכים שונות לבצע השקעה כזו ואם תעשו אותה בחוכמה, הרי שתוכלו להגיע לתשואה של אחוזים גבוהים במיוחד ובניגוד להשקעה בארץ, עסקה כזו בארה"ב נמצאת בהישג יד.

השקעה בנדל"ן בארה"ב

תגובות

מומלצים