מקומות מיוחדים לחתונות בצפון

חתונה נחשבת לאחד האירועים המרגשים והחשובים ביותר בחיי כל זוג ומשפחה. ההיערכות לקראת החתונה אורכת חודשים רבים.

24.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מקומות מיוחדים לחתונות בצפון

 ביום המיוחל חוגגים עם כל המשפחה והחברים, ולאחר שינוי הסטטוס מתחילים בחיים משותפים ומהנים.

כדי להפיק חתונה מלהיבה, מקורית ובלתי נשכחת זוגות רבים מחפשים מקומות מיוחדים לאירוע, יש המחליטים לערוך את החתונה באולם אירועים ממוזג ומפואר, אחרים מעדיפים גני אירועים, יש זוגות המתכננים את החתונה בחיק הטבע ועוד.

אם אתם גרים בצפון או מעוניינים לערוך את החתונה שלכם באזור הירוק והנפלא כדאי לכם לחפש גני אירועים מומלצים בצפון. יש מגוון מקומות מיוחדים לחתונות בצפון, עם זאת עליכם לקבל החלטה לאחר ביקור במקום, קריאת חוות דעת, ולאחר בדיקת פרמטרים חשובים כמו עיצוב, גודל המקום, תפאורה, אווירה, רמת השירות, איכות האוכל ומגוון המנות, ציוד טכני וכדומה.

חתונה בצפון הארץ

אחד הטרנדים בקרב זוגות העומדים להתחתן הוא בחירת מקומות מיוחדים ויוצאי דופן בצפון הארץ. אזור הצפון מציע מרחבים ירוקים פתוחים, נוף מרהיב ועוצר נשימה, שמורות טבע נפלאות וקסומות, מלונות בוטיק טובים, מתחמי צימרים מפנקים, אטרקציות רבות ומסעדות מעולות. יש גם גני אירועים רבים בהם ניתן להפיק חתונות מיוחדות ובלתי נשכחות, כדי לקבל החלטה באיזה גן אירועים להפיק את האירוע כדאי לבקש המלצות מחברים או קרובי משפחה שמכירים היטב את האזור, לקרוא חוות דעת באינטרנט, ולחפש מקומות איכותיים המציעים אווירה שמתאימה לקונספט החתונה שאתם מתכננים.

בין המקומות המיוחדים בצפון שמתאימים להפקת חתונות ניתן למנות מלון בוטיק וספא המציע יתרונות רבים ואווירה קסומה וייחודית. מלון בוטיק מציע חניה בשפע, מיקום מנצח ואטרקטיבי, נוף עוצר נשימה וגן אירועים יוקרתי המתאים לאירועים משפחתיים עד 150 איש. המקום מציע עיצוב אלגנטי ואותנטי עם אווירה קסומה וציורית, שירות ברמה גבוהה כמצופה ממלון איכותי ויוקרתי, תפריט עשיר ומגוון אותו מרכיבים עם השף של המקום, צוות מלצרים אדיב ומיומן, ציוד טכני חדיש ועוד.

אחרי החתונה הנמשכת שעות ארוכות יכולים בני הזוג לבלות בסוויטת כלולות מפנקת, כאשר גם בני המשפחה ו/או החברים הקרובים יכולים ללון במלון, כך ביום למחרת אפשר להמשיך במסיבה וליהנות משלל מתקנים שהמלון מציע לאורחים.

חתונה בטבע

את החתונה באזור הצפון אפשר להפיק גם בחיק הטבע. יש להיערך מראש לאירוע בשטח, מומלץ להפיק את החתונה בעזרת חברה המתמחה בנושא. יש לשכור ציוד רב כמו מערכת הגברה, תאורה, כסאות, שולחנות, פינות ישיבה לזולה, כלי אוכל והגשה, גנרטור וציוד נוסף. חתונה בחיק הטבע בצפון מחייבת תיאום מול הגורמים הרלוונטיים, יש להתחשב במזג האוויר, במידה וחם ומתחילים את האירוע בשמש חשוב להתקין במקום פתרונות הצללה, בחורף ניתן לשכור אוהל אירועים מפואר ופתרונות חימום כמו פטריות גז.

לסיכום, יש מגוון מקומות מיוחדים לחתונות בצפון, ביניהם גני אירועים, אולמות אירועים, מלונות בוטיק איכותיים, מתחמי צימרים וניתן להפיק את האירוע גם בחיק הטבע וליהנות ממסיבה בלתי נשכחת לכל החיים.

חתונה
  

תגובות

מומלצים