חזית פוליטית לסיכול תכנית סיפוח שטחים ליוקנעם

בימים האחרונים נפגשו איציק חולבסקי וח"כ יואב קיש מהליכוד לגבש חזית נגד הצעת עיריית יוקנעם לספח את אזור המושבה אליקים ועין העמק לשטח שיפוט יוקנעם

25.05.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חזית פוליטית לסיכול תכנית סיפוח שטחים ליוקנעם

איציק חולבסקי ראש המועצה האזורית מגידו, ממשיך ומקיים בימים אלה סדרה של פגישות עם חברי כנסת ושרים מכל סיעות הבית במטרה לעצור את התכנית של יוקנעם עילית לסיפוח יישובי המועצה ומאות דונמים נוספים משטחה.

לדבריו, חבר הכנסת יואב קיש הבין היטב את החומרה ועזות המצח הנעוצה בתוכנית הסיפוח, והסתייג בצורה מובהקת מהתכנית ומהאופן, הבלתי נסבל, בו מנסים לקדם אותה.

עם צאתו מהפגישה הבטיח חולבסקי כי ימשיך להיפגש עם שרים ועם חברי כנסת מכל המפלגות כדי למנוע, לבלום  ולטרפד את מזימת הסיפוח "ההזויה והחצופה". הנהגת הישובים אשר נהנית מקשר חם וקרוב לבכירים במערכת הפוליטית פועלת גם היא בנחרצות ובנמרצות לסיכול התכנית בקרב הדרגים הפוליטיים.

חולבסקי אמר בעבר: "זה לא מאבק פוליטי אישי שלי. זה מאבק על הבית ואני מרוצה ומעריך את ההתגייסות של שותפינו. כבר עכשיו ברור שלא ניתן לתלוש ישובים ממרקם חייהם ולעקור אותם מקהילתם. לשמחתי, אנו זוכים לתמיכה גדולה ולהבנה ציבורית ופוליטית רחבה כי המהלך שאלפסי מנסה לעשות הוא בלתי מתקבל על הדעת!"

גורמים המעורים במאבק אשר עובדים צמוד לחולבסקי אומרים; כי מרגע השמע דבר תכנית הסיפוח, ראש המועצה, פועל בנחישות ובמקצועיות להפעלת מכלול הכלים והאמצעים העומדים לרשותו כדי לעצור את תכנית הסיפוח ולהסירה מסדר היום.

חולבסקי הוסיף וציין כי הוא מעודד מאד מהתגובות הפוליטיות שהוא זוכה לקבל וכי המועצה תשקיע את המשאבים הדרושים בכל החזיתות כדי להביא לכדי ביטול התכנית.

מ.א. מגידו

תגובות

מומלצים