רושדי חלבי, אמפריה עסקית

יש הרבה קבלנים לא אמינים, כל מי שיש לו חברים בתוך המועצה מסדר לו את מה שצריך, זה כואב, קבלן אמור לבצע עבודה בנאמנות ... כשהתחלנו לעבוד, עוד לא היה טרקטורים וכלים כמו היום ... בתקופה שלי כראש מועצה, בניתי בית ספר ועשיתי עוד כמה דברים שעד היום האנשים זוכרים לי את זה.

09.07.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רושדי חלבי, אמפריה עסקית

רושדי חלבי, בן 68 איש עסקים ופוליטיקאי הרבה זמן, כיהן כסגן ראש מועצה, חבר מועצה, ממלא מקום ראש מועצה וגם ראש מועצה, בפוליטיקה היה 28 שנים, רושדי התחיל מלפני 40 שנים בעבודות של תשתיות ופיתוח, כצוות אחים הצליח לבנות את אחת החברות המצליחות באזור, מעסיק היום קרוב לחמישים עובדים, החברה מנוהלת בצורה מצליחה ומגלגלת מחזור מכובד, מעולם לא הזדקק לסיוע ממשלתי או לאחר, בנה את העסק שלו בידיו.

רושדי חלבירושדי: "כשהתחלנו לעבוד, עוד לא היה טרקטורים וכלים כמו היום, עבדנו בידיים, חפרנו, אפילו לא היה מכבש, הדקנו בידיים עם ברזל, עשינו שבילים וכבישים, העבודה הראשונה היתה בקיבוץ אלונים, כך הצלחנו עד שהדברים נפתחו והשתכללו בארץ ואז קנינו כלים והמשכנו לעבוד בגדול".

רושדי: "חברת אחים רושדי חלבי,חברה אמינה עושה עבודה טובה, יש לנו שם טוב וברוך השם אין לנו עיניים גדולות,לא עושים דברים שלא צריכים,אצלנו הכל מחושב,כל דבר במקומו,יש כסף קונים,אין כסף לא קונים ואז ממשיכים, המעמד של החברה שלנו במצב מעולה,עד היום החברה מסודרת ומנוהלת מכל הכיוונים.

רושדי: "בקשר לבנקים, אין לנו טענות, הם אלה שמחפשים אותנו, אני מסתדר טוב גם בלעדיהם, האמת שהם רוצים לתת לנו הלוואות וכל מיני דברים, אבל אני לא צריך, בניתי את עצמי על הכסף שלי ולא על הכסף של אחר ואני ממשיך כך".

רושדי: "בתקופה שלי כראש מועצה, בניתי בית ספר ועשיתי עוד כמה דברים שעד היום האנשים זוכרים לי את זה, בתקופה ההיא, האנשים לא ידעו מה זה מסים, כל אדם שהיתה לו בעיה, היה מגיע הביתה, או ברחוב, בכל מקום שהתאפשר, היה ניגש ומבקש את עזרת ראש המועצה, אבל הסתדרתי טוב עם זה ויש לי שם טוב, זוכרים אותי עד היום".

רושדי: "כואב הלב כשרואים קבלנים לא אמינים שמבצעים עבודות תשתיות לעיר, או למועצה, יש הרבה קבלנים לא אמינים, כל מי שיש לו חברים בתוך המועצה מסדר לו את מה שצריך, זה כואב, אם קבלן מקבל עבודה, הוא אמור לבצע אותה בנאמנות, כי זה כסף ציבורי, למען האזרחים, צריכים להיות אמינים, לתת שירות ועבודה טובה לישוב שלהם ולא ההיפך".

תגובות

15. עלי חלבי אבו זוז לפני 16 שנים
אוהב אותך סבא יקר
14. מאיה ומוראד.. לפני 17 שנים
לאמא אומימה...
13. אמין זאהר לפני 17 שנים
מקום ראשון בארץ
12. מאיה...ומוראד לפני 17 שנים
לאמא אומימה
11. סיף לפני 17 שנים
תגובה ל-מ"ס 10
10. תגובה למס' 5 לפני 17 שנים
אבו באסם אדם 10
9. סאמי לפני 17 שנים
חברת אחים רושדי חלבי (84) בע"מ
8. תאמר נסראלדין לפני 17 שנים
קבלנים לא אמינים
7. دلواني לפני 17 שנים
ابا باسم
6. אמין חלבי לפני 17 שנים
אבו באסם אדם גדול ויוצא דופן
5. סיף לפני 17 שנים
אמפריה עסקית שלא תורמת חברתית
4. אחמד שוקוקו לפני 17 שנים
אבו באסם
3. נאני לפני 17 שנים
הסבא הגדול
2. אבן אלבלד לפני 17 שנים
בהצלחה
1. אמיר חלבי לפני 17 שנים
רושדי חלבי

מומלצים