המשא ומתן לאיחוד הפועל ומכבי דליה לא צלח

המשא ומתן בין שתי הנהלות הקבוצות הפועל ומכבי דאלית אל כרמל, הסתיים באכזבה, בהנהלת הפועל היו מוכנים לוותר על הכל, מכבי נלחמת על השם, תגובת סאלח נסראלדין.

05.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המשא ומתן לאיחוד הפועל ומכבי דליה לא צלח

לא פעם דיברו על איחוד קבוצות בדאלית אל כרמל, אבל אף פעם איחוד הקבוצות לא היה קרוב כמו הפעם, יו"ר הפועל דליה רדואן נטור הגיע לישיבה עם ההנהלה שלו ואיל חלבי, פאדי להיאני ואחרים, וממכבי דליה נכחו סאלח נסראלדין עם עאמר חלבי וחבר המועצה עאמר חסיסי.

רדואן הביע נכונות להעביר את כל השחקנים לטובת האיחוד ואת תפקיד היו"ר וכל מה שדרוש לכיסוי חובות.

בפגישה עלתה הסוגיה שהחוב עומד על 200 אלף ₪ ואחרים טענו שהחוב עומד על 420 אלף ש"ח, מדובר בחוב של מכבי דליה.

הישיבה לא צלחה בגלל שסאלח לא היה מוכן לוותר על השם מכבי, למרות שבתקנון ההתאחדות לכדורגל, ניתן לשנות את השם בתמורה לערבות של 100 אלף ₪.

היו כל מני הצעות שכולן כשלו.

בינתיים המצב הזה לא יקדם את הספורט בדאלית אל כרמל וזה יביא להוצאות מיותרות עבור שתי הקבוצות.

הנוער והילדים של דליה ימשיכו ללכת לשחק בקבוצות אחרות בחיפה ובאזור והכדורגל בישוב רק ילך למטה. 

סאלח נסראלדין בתגובה: "נדהמתי לקרוא את הכתבה ואת ההאשמות נגדי " כאילו" אני זה שטרפד את האיחוד, ולהלן תגובתי, לפני שבועיים התקיימה פגישה ראשונה בביתו של ראש המועצה מר רפיק חלבי בה נכחו גם רדואן נאטור ועאמר חסיסי, דובר על חשיבות האיחוד, החשיבות לבוא למשא ומתן בכוונות טובות וטהורות כשדלית אל כרמל מעל לכל אינטרס אחר, ועוד באותה ישיבה הציע ראש המועצה שנקרא לקבוצה מ.ס. דלית אל כרמל ולאחר שקבל את הסכמתינו וברכתינו הוחלט להוסיף לפורום שנכח בישיבה את מר רמזי חלבי, מר נסר נסראלדין, ומר פאדי להיאני, ביום שני שבוע שעבר נפגשנו עם חברי הוועדה במטרה לקדם את עניין האיחוד, וההצעה שעלתה וקבלה הסכמת הצדדים שהקבוצה תהיה שייכת לאגודת בית"ר במקום הפועל ומכבי ובהסכמת הצדדים הוטל עליי לבדוק את העניין מול אגודת בית"ר כולל בדיקת כל העניין המשפטי מול ההתאחדות, ועוד סוכם שבאותו שלב נימנע מלצאת בהצהרות בתקשורת.

ביום ששי בבקר הודעתי לוועדה שסיימתי את כל הבדיקות והזמנתי את החברים לפגישה ביום ראשון כדי לקבל החלטות להפתעתי חברי מר רדואן יצא לשידור ברדיו ביום ששי, והכריז שהוא מסכים לאיחוד בתנאי שלקבוצה נקרא הפועל מועין דלית אל כרמל, אתמול התקיימה פגישה בינינו, והדיון התמקד סביב שם הקבוצה, הסכמתי לקרוא לקבוצה, " עירוני מועין דלית אל כרמל" או "הפועל מ.ס. דלית אל כרמל" והיו הצעות נוספות ולצערי כל ההצעות נענו בסירוב מוחלט, להיפך היה אולטימטום, או לקבל את ההצעה לקרוא לקבוצה " הפועל מועין דלית אל כרמל"  כבקשת רדואן או אין איחוד, מן הדרישה עולה מפורשות, שאני נדרש למחוק את קבוצת מכבי ולרשום במקומה את הפועל מועין דלית אל כרמל, דבר שלא יכלתי להסכים לו.

לא דרשתי והודעתי שאני  מוכן לוותר על היו"ר של הקבוצה, באשר לטענות לחובות הקבוצה, אני מחזיק קבוצה בליגה א' לבד בשנתיים האחרונות בתקציב של מיליון ₪ לשנה ואני אדע להמשיך להחזיק את הקבוצה בלי עזרה של אף אחד.
צר  לי מאד שזה נגמר כך, אמרתי ואני אומר שאם יש כוונות טובות אפשר לעשות איחוד תוך שעה אבל כנראה דיבורים לחוד ומעשים לחוד, והפוליטיקה שוב הורסת את הספורט בישוב, אזכיר שמכבי דלית אל כרמל הינה הנציגה הבכירה של כל המגזר הדרוזי במדינה, ולצערי במקום לחבק את הקבוצה ולחזק אותה גורמים שונים מחפשים איך לפרק את הקבוצה, כנראה לדלית אל כרמל לא מגיע שתהיה לנו קבוצה בליגה א'".

תגובות

14. יודיע ומכיר לפני 7 שנים
על מה מוותר רדואן?
13. מאמן נוער לפני 7 שנים
מכבי מועדון לתפארת
12. מנהל עבר לפני 7 שנים
רדואן הורס הכל
11. אנשים ליצנים לפני 7 שנים
רק לפני יומיים היה ליגת האלופות
10. איכס לפני 7 שנים
תשלמו עוד הרבה מליונים מקופת הציבור עד שתעלו ליגה
9. מצחיק לפני 7 שנים
להנהלת הפועל ומחסיקי הספורט בכפר
8. אוהד כדורגל לפני 7 שנים
מכבי הפועל מועין עירוני ביתר בני איחוד דליה
7. דילואני לפני 7 שנים
חבל על הספורט
6. אוהד מכבי לפני 7 שנים
הכוונות רעות של הנהלת הפועל
5. אדום בלב לפני 7 שנים
חבל מאוד יא סאלח שזה כך
4. طارق לפני 7 שנים
دالية الكرمل
3. דליה לפני 7 שנים
מה לעאמר ולזה בכלל כישלון
2. אוהד לפני 7 שנים
סאלח חיסל את מכבי
1. אוהד כדורגל לפני 7 שנים
מכבי עם חובות יותר מ_420 אלף ש"ח ובלי שחקנים ורוצ

מומלצים