פרוייקט לאומי לחיזוק חדרי המיון

במסגרת התכנית הלאומית לחיזוק מערך חדרי המיון בישראל וקיצור משכי השהייה, ולאור תוצאות סקר חווית מטופל במיון, יזם המשרד תכנית ארצית לשיפור חווית המטפל והמטופל במיונים.

08.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פרוייקט לאומי לחיזוק חדרי המיון

חדר המיון של ביה"ח כרמל הוא המוביל בסקר הלאומי של משרד הבריאות למדידת חווית המטופל ובתחושת המטופלים כי הם בידיים טובות.

קרן מרום מנהלת השירות בכרמל מסבירה כי "היה לנו חשוב להשתלב בתכנית זו על מנת להמשיך ולקדם את הטיפול והשירות הניתן אצלנו במיון ועוד יותר מכך, להשקיע תשומת לב ומשאבים בצוות המטפל".

התכנית כוללת ימי סימולציות עם שחקנים וצוות המיון בשיתוף מ.ס.ר מרכז ההדרכה, פעילויות המתמקדות בצוות המטפל, תצפיות ושיחות עם מטופלים שביקרו במיון כרמל ומפגשי צוות חשיבה והטמעה ייעודיים לתכנית.

לערב ההשקה של מיון כרמל שנערך במרכז הקונגרסים הגיעו כל צוות מיון כרמל, רופאים, אחים ואחיות, עובדת סוציאלית, מנהלנית, מזכירת המיון הנהלת בית החולים כדי להרים כוסית יחד להתנעת והצלחת הפרויקט.

ד"ר סלים חלבי מנהל מלר"ד כרמל ברך את אנשי הצוות שלו ואמר כי הוא גאה לנהל צוות מוצלח כזה, "אני סוגר כיום יחד אתכם 4 שנים מוצלחות של ניהול המיון בכרמל ואני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לכם".

שרון שחר מנהלת הסיעוד של המיון הודתה גם היא לכל צוות המיון ולצוות הסיעודי ואמרה כי העבודה במיון היא סוג של שליחות. "רואים שאתם עובדים מכל הלב מכתבי התודה שאנחנו מקבלים מהמטופלים שלנו והחיוך שלהם בסוף היום הם חלק מהאנרגיה שדוחפת אותנו להמשיך ולהצליח".

כיבדו בנוכחותם את האירוע וברכו את אנשי הצוות, מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג, סגן מנהל ביה"ח ד"ר גיל לביא, מנהלת הסיעוד דלית פינטל, מפקחת הסיעוד של המלר"ד מיתי אשכנזי ונציגות משרד הבריאות אירנה בכרך.

את הפרויקט מובילים בביה"ח כרמל אח חדר המיון ואסים זהר, רופא בכיר ד"ר מיכאל גולדברג, העו"סית ד"ר נירית פלבצקי מיחידת השירות דניאל פוליקר וקרן מרום מנהלת השירות.

"פרויקט זה הינו דוגמא מצוינת לשילוב הצוות בתהליכים ומתן זרקור לנקודת המבט ולצרכים, הן של המטופלים ובני המשפחה והן של הצוות המטפל, סיכמה קרן מרום, "בסופו של יום כולנו רוצים שיראו אותנו. אם במבט, אם במילה ואם באוזן קשבת".

מיון מצטיין

בצילום: ד"ר סלים חלבי מנהל המלר"ד וצוות כרמל המוביל את פרויקט המיון, צילום אלי דדון

תגובות

2. צפוני לפני 7 שנים
ברכות לכם
1. רביע חסון לפני 7 שנים
ד"ר סלים

מומלצים