משחקי הכס זה לא מה שחשבתם: 5 סדרות המשך לסדרת פנטזיה לוהטת

אם אתם מכורים לסדרה משחקי הכס, הרי שאתם ממש לא לבד! אז מה אמורים לעשות כל המכורים לסדרה עכשיו, כשהסיום שלה עומד בפתח? יצאנו לבדוק את האפשרויות!

19.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
משחקי הכס זה לא מה שחשבתם: 5 סדרות המשך לסדרת פנטזיה לוהטת

כמה מילים על משחקי הכס

משחקי הכס היא סדרה טלוויזיונית, המבוססת על סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח". מדובר על סדרת פנטזיה, המשאירה את הצופים במתח וציפייה בכל עונה ובכל פרק מחדש ומצליחה לעשות את מה שהרבה סדרות ניסו לעשות לפניה, אבל ללא הצלחה. אם כן, אין זה פלא, שהיא הייתה מועמדת לכל כך הרבה פרסים ובכל כך הרבה קטגוריות שונות!

עלילת הסדרה מתמקדת במלחמות הפוליטיות, וגם הלא פוליטיות, על כס המלוכה ביבשת ווסטרוז. בנוסף, יש גם עלילה נוספת, המתרחשת באיזור בשם הצפון הקפוא, שם מתכוננים התושבים לחורף המתקרב, ושאמור להימשך שנים ספורות ולא חודשים ספורים.

הביקורות

כמו סדרות אחרות, גם משחקי הכס היא סדרה די שנויה במחלוקת מבחינת המבקרים. מצד אחד, היא זוכה לאהדה רבה הן מצד הצופים והן מצד המבקרים, בעיקר על העלילה ועל האפקטים השונים, שהופכים את סדרת הפנטזיה לסוג של מציאות רחוקה. יחד עם זאת, ישנה ביקורת רבה בעיקר על סצינות האלימות, העירום והמין הרבות לאורך הסדרה כולה.

המדד להצלחה

משחקי הכס היא אחת מאותן סדרות בודדות, שהצליחו לפרוץ לתודעה העולמית בסערה גדולה וגם להישאר בה. למעשה, סדרות רבות מתחילות בקול תרועה רמה בעונה הראשונה שלהן ואט אט מתחילות לאכזב את הצופים שלהן. לעומת זאת, משחקי הכס משאירה בכל פעם מחדש את הצופים בציפייה דרוכה לקראת העתיד לבוא וכל פרק חדש זוכה לאחוזי צפייה גבוהים במיוחד.

אז מה עכשיו?

כאמור, הסדרה הטלוויזיונית עומדת לקראת סיום והצופים הנלהבים מוצאים את עצמם מתכוננים נפשית לקראת סיום הסדרה. החדשות הטובות הן שג'ורג' ר. מרטין, מחבר סדרת הספרים, כתב לאחרונה בבלוג שלו שמתוכננות 5 סדרות ספין אוף לסדרה וכך תוכלו להמשיך וליהנות מהכישרון הרב, גם אם לא מהסדרה עצמה והשמועה אומרת גם, שלא תיאלצו להיפרד מחאליסי האהובה. מעבר לזה, בינתיים גם אפשר ליהנות מהעונות החדשות והאחרונות של הסדרה עד שתסתיים בהחלט.

לפתוח את הראש

מלבד העובדה שמשחקי הכס עדיין משודרת ואתם עדיין יכולים ליהנות ממנה, חשוב לזכור שיש בטלוויזיה מגוון רחב של סדרות ותוכניות מז'אנרים שונים, מהם תוכלו ליהנות לא פחות בשעות הפנאי שלכם. למעשה, כבר בתקופה הקרובה צפויות לצאת תכניות חדשות ומסקרנות למדי וגם סדרות בסלקום tv לדוגמה, מהן תוכלו ודאי ליהנות במיוחד בשעות הפנאי שלכם. לדוגמה, הסדרה gifted, המבוססת על סדרת הקומיקס X מן ואם אתם חובבי פנטזיה, ודאי תיהנו מאוד גם מסדרה זו.

סדרות

תגובות

מומלצים