מבצע לתשלום חובות בהנחה ללקוחות בנק הפועלים

20.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מבצע לתשלום חובות בהנחה ללקוחות בנק הפועלים

רשות האכיפה והגביה מודיעה על מבצע תשלום חובות בהנחה ללקוחות בנק הפועלים. לקוחות הבנק שנפתחו נגדם תיקים על ידי הבנק עד לשנת 2013, מוזמנים להסדיר את חובם בהנחה משמעותית של למעלה מ-  50% בהתאם למאפייני התיק.

מבצע זה הינו המשך של מבצעי הגביה שהרשות קיימה מאז הקמתה עם מוסדות בנקאיים, חברות אשראי וחברות טלפון וסלולר. אנו שמחים, כי גם בנק הפועלים מצטרף למבצעים אלו.

מטרת המבצע, שיתקיים במהלך החודש הקרוב, לסייע בידי החייבים להסדיר את חובותיהם בדרך שתקל עליהם על ידי הפחתה משמעותית של החוב ותוך סיוע לזוכים לגבות את החוב.

החל מהיום מוזמנים חייבים, שנפתח נגדם תיק הוצאה לפועל עד לשנת 2013 לפנות למוקד השירות והמידע של רשות האכיפה והגביה במספרי הטלפון הבאים 35592* או 073-2055000 ולקבל מידע על תיקיהם  המבצע יהיה בתוקף למשך כחודש ימים בלבד.

אוכלוסיית היעד במבצע זה כוללת כ- 14,000 תיקי חייבים לבנק הפועלים שנפתחו עד לשנת 2013, ואשר החייבים בהם אינם פושטי רגל או מצויים באיחוד תיקים.

בנק הפועלים מעניק במבצע זה הזדמנות חד פעמית והנחה משמעותית של  החוב. שיעור ההנחה יקבע בהתאם למאפייני התיק ועל פי קריטריונים שנקבעו במסגרת המבצע. החייבים שהוגדרו כאוכלוסיית המבצע מקבלים בימים אלו לביתם גם אגרת אישית המזמינה אותם לפנות למוקד המידע  להסדרת החוב.

הסדרת החוב תסייע  לחייבים לשלם את חובם במהירות ובאופן שיקל עליהם, וימנע הליכי גבייה, הוצאות וריביות מיותרות. ההליכים בתיקי ההוצאה לפועל יעוכבו מידית נגד החייבים, שיגיעו להסדר בתשלום החוב.

מנהל רשות האכיפה והגביה, תומר מוסקוביץ, הדגיש, כי "כפי שפעלה הרשות במבצעי גביה קודמים, שהובילה בשנים האחרונות בשיתוף הנושים הגדולים במשק, כך גם כעת מובילה הרשות מבצע גבייה  והפעם עם הבנק הגדול במשק, בנק הפועלים. אני רואה חשיבות גדולה בקיום המבצע, אשר נועד לחסוך בהתדיינויות  ובהוצאות נוספות עבור הזוכים והחייבים. המבצע הנוכחי מאפשר לזוכה לקבל חלק מכספו בחזרה, ומעניק הזדמנות חד פעמית לחייבים להסדיר את חובם בהנחות משמעותיות ובתנאים מקלים, ובכך לפתוח דף חדש".

תגובות

מומלצים