כתב אישום נגד תושב מעלות תרשיחא בגין רצח שיבוש והשמדת ראיות

פרקליטות מחוז חיפה פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יורי קייגורודצב בן 46 תושב מעלות תרשיחא בגין רצח המנוח אלכסנדר ריז'וב, שיבוש הליכי משפט והשמדת ראיה .

23.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

מעובדות כתב האישום עולה כי  הנאשם הוא מכר של המנוח ואשתו והוא נהג לבקר מדי פעם בדירתם . ביום 24.4.17 בסמוך לשעה 19:56, לאחר שקנה בקבוק משקה אלכוהולי, הגיע הנאשם לדירה ונפגש עם המנוח, ללא נוכחות אשתו  שהיתה אותה עת בעבודה.

במהלך הלילה, לאחר שהמנוח והנאשם שתו משקה אלכוהולי, המנוח קילל וגידף את הנאשם. על רקע זה גמלה בליבו של הנאשם החלטה לגרום למותו של המנוח, והוא תקף את המנוח, היכה, דקר וחנק אותו, מתוך כוונה לגרום למותו .

עוד עולה כי הנאשם היכה את המנוח וחבט בו, בין היתר באמצעות פטיש להכנת שניצלים וגרם לו לשברים בעצמות הפנים ובצלעות, למעלה מ- 30 דימומים ,ובהמשך הפעיל הנאשם לחץ על צווארו של המנוח וחנק אותו .

לאחר הרצח , שטף הנאשם  וניקה את הדירה בכוונה להשמיד ראיות .

לאחר מכן,   עזב הנאשם את הדירה ונטל עמו חפצים מהדירה, ובין היתר נטל את ראש פטיש השניצלים ושברי זכוכיות שהיו מוכתמים בדמו של המנוח.

הנאשם הלך לעבר ביתו של חברו פבל סמושקין  והשליך את ראש פטיש השניצלים בסמוך לו, זאת בכוונה להשמיד ראיות .

בהמשך, הגיע הנאשם לבית פבל, אמר לפבל כי הוא הרג אדם, וביקש ממנו לכבס את בגדיו ואת נעליו שהיו מוכתמים בדם.

פבל ביודעו כי הנאשם עבר עבירה שהיא פשע, השמיד ראיות בכך שכיבס את בגדי הנאשם ואת נעליו ולאחר מכן תלה אותם לייבוש, בכוונה לעזור לנאשם להימלט מעונש, בכוונה להשמיד ראיות.

הפרקליטות ביקשה מביהמ"ש להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

מומלצים