לילה לא שקט בגלל הרצח בחורשת אליקים

הפצת שמות של צעירים מדאלית אל כרמל והפצת תמונות של אותם צעירים כאילו הם היו מעורבים בקטטה בחורשה גרמה להורים שעות של סיוטים, לא קל לאימא לשמוע שבנה נפגע.

25.06.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לילה לא שקט בגלל הרצח בחורשת אליקים

לגבי חקירת האירוע לא נוכל לפרט פרטים, בגלל צו איסור הפרסום שהטיל בית המשפט לבקשת החקירה שמתנהלת בבדיקת הרצח.

ניתן לדווח שההרוג הוא בן 22 ממגדל העמק והפצוע קשה הוא מקריית אתא עוד שני נפגעים קל התפנו באופן פרטי לבתי חולים, הנפגעים טופלו ע"י צוותי מד"א ואיחוד הצלה כרמל.

מהמשטרה נמסר "הדקירה ככל הנראה מדובר בקטטה שהתפתחה במהלך מסיבת טבע באזור אליקים, במהלכה נדקר הצעיר ממגדל העמק ונפגע צעיר נוסף שפונה לרמב"ם, לגבי הפצועים הנוספים לא ברור עוד מה מצבם, היחידה המרכזית של המשטרה חוקרת את האירוע".

חבר המועצה עאמר חסיסי שעמד קרוב למשפחות עד שהכל התבהר אמר:"לילה לא שקט אבל תודה לאל אין אף נפגע או מעורב בקטטה מאדלית אל כרמל ועוספיה, לאחר טלפונים הצלחתי לאתר את הצעיר ענאן ששמו עלה כהרוג מדליה".

עאמר:"ענאן עוכב למתן עדות וכל הזמן היה בניידת בצומת אליקים בהמתנה, לאחר שאיתרתי את מקום הימצאו הלכתי לבית הוריו ונסענו יחד עם אבא שלו כדי שיראה אותו".

עאמר:"המידע שקיבלתי שהצעירים שעוכבו מדליה לא קשורים לאירוע בפן הפלילי, הם אלה שמשכו את הפצועים וההרוג מהשטח והודיעו למשטרה, עוד הלילה כנראה ישוחררו לבתיהם, עכשיו אני הולך לישון בשקט, תודה לחברי סאיד חלבי שהיה מאד איכפתי ואחראי ויחד איתו הגענו בסוף למידע הנכון".

חשוב לציין ולחדד שבפעם הבאה צריך להיות ממושמעים ולא להפיץ ולחזור על אותה טעות קשה, בה שלוש משפחות עברו מצב קשה ביותר בגלל השמועות שהופצו נגד היקר להם.

מהזירה
.
מהזירה

תגובות

4. עלי לפני 7 שנים
מפגרים
3. מדליה לפני 7 שנים
מסכנים ההורים
2. הורים לפני 7 שנים
לא קל עם חברה כזו
1. תושב לפני 7 שנים
כואב הלב על המצב הזה

מומלצים