גם כשיש תקלות בלילות: אינסטלטור 24 שעות

כל מי שמבין בבעיות אינסטלציה יודע כי מדובר בבעיות שיכולות להגיע בשעות הכי לא צפויות, ויודע כי ישנן בעיות אינסטלציה רבות שלא ניתן להמתין יותר מידי זמן בכדי לתקן אותן

02.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גם כשיש תקלות בלילות: אינסטלטור 24 שעות

בעיות שיכולות להופיע ברגעים הכי לא מתאימים ולהעמיד אתכם במצבים בעיתיים מאוד.

נזילה או פיצוץ בצנרת פעמים רבות הן בעיות שאתם לא יכולים להמתין שעות רבות עד התיקון שלהם, אלא חייבים להזמין אינסטלטור 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, באופן מיידי, בכדי שיתקן את הבעיה.

אז איך מוצאים אינסטלטור שיוכל להגיע אליכם במהירות ובכל שעה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

הכינו את עצמכם מראש

ביום רגיל, ללא כל בעיה או לחץ, פשוט בקשו המלצות מחברים ומבני משפחה וחפשו אחר כמה אינסטלטורים שמעניקים שירות 24 שעות ביממה ותוכלו לקבל מהם את השירות לו אתם זקוקים. הכינו את עצמכם מראש עם כמה מספרי טלפונים של אינסטלטורים מקצועיים, מומלצים ואמינים אליהם תוכלו לחייג בשעת חירום מבלי להתחיל לבצע בירורים שונים בשעת לילה מאוחרת כאשר אתם נצבים מול בעייה חמורה במערכת האינסטלציה בבית שלכם.

אם לא התכוננתם לכך מראש, ואתם כבר זקוקים לשירות של אינסטלטור 24 שעות, קראו את המשך המאמר ותוכלו למצוא אותו בקלות.

שימוש בפורטלים של בעלי מקצוע

במקום לחפש "אינסטלטור 24 שעות" בגוגל ולבחור את האינסטלטור הראשון שאתם מוצאים, העדיפו להשתמש בפורטלים של אנשי מקצוע בהם תוכלו למצוא דירוג מקצועי של בעלי המקצוע השונים, המלצות של לקוחות אמיתיים ומידע חשוב שיסייע לכם לבצע בחירה נכונה יותר.

בנוסף, נסו לבצע סקירה דרך החשבונות של אותם בעלי מקצוע ברשתות החברתיות. לפני שאתם מחייגים אל בעל מקצוע מסויים בדקו את הכתוב בפרופיל שלו, המלצות של גולשים, תמונות של עבודות וכדומה וכך תוכלו להתרשם ממנו ומהמקצועיות שלו באופן טוב יותר.

אל תוותרו על תעודות

גם אם אתם מרגישים לא נעים שקראתם לבעל מקצוע באמצע הלילה, אל תוותרו על הדרישה לראות את התעודות והרישיון המקצועי שלו. הזמנה של אינסטלטור 24 שעות שיבצע עבודה חובבנית יכולה קודם כל לגרום לכך שהוא לא יתקן את הבעיה בצורה נכונה, מה שיגרום לכם להוצאה כספית מיותרת וידרוש מכם להזמין לאחר מכ אינסטלטור נוסף, וגרוע מכך, ייתכן כי בזמן הניסיון לתקן הוא יגרום לנזק רב יותר בשל חוסר ידע, ניסיון או אפילו חוסר בכלי עבודה מתאימים.

בעיות אינסטלציה

תגובות

מומלצים