אריאל משעל הגיע לסייע ליוקנעם

מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל אריאל משעל, הגיע לביקור ביקנעם ובמרכז הצעירים ביישוב, ונפגש עם ראש העיר, סימון אלפסי לפגישת עבודה.

02.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אריאל משעל הגיע לסייע ליוקנעם

למנכ"ל התלוו מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, שלומי אטיאס, סגן ראש אגף פיתוח הגליל, מאיר חליי, וראש תחום צעירים במשרד לפיתוח הנגב והגליל, גלית בידרמן.

בראשית המפגש קיבלו המשתתפים סקירה מראש העיר על יקנעם ראש העיר דיבר בין היתר על ההשקעה הרבה בחינוך, פארק ההיי טק, היותה של יקנעם עיר קולטת עלייה מצטיינת, בנייה איכותית, ועוד.

ראש העיר ביקש מהמנכ"ל את סיוע משרדו בשיפוץ הבריכה העירונית, בבניית מרכז המבקרים בתל יקנעם, בשיפוץ המועדון לעולי אתיופיה, בשיפוץ המרכז המסחרי הישן, ובשיפוץ מבנה שלוחת המתנ"ס בשכונה הוותיקה.

מנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב והגליל אמר שבמשרדו יבדקו איפה ניתן לעזור המנכ"ל ציין שבמשרדו החליטו לקדם פרויקטים של  כחצי מיליון ₪ ועד מיליון ₪, מתוך תפיסה שפרויקטים יקרים יותר הם גדולים הרבה יותר, מה שמביא לקשיים בביצועם, ובסופו של דבר לדחייתם או ביטולם, וכך הכספים חוזרים למשרד האוצר שמאוד שמח על כך.

בתום פגישת העבודה נערך למנכ"ל סיור במרכז הצעירים שביישוב, והוא התלהב מהעשייה הרבה והרבגונית שבמקום. מנהלת מרכז הצעירים, גילי פאר, נתנה למנכ"ל סקירה על פעילות המשרד ועל הקורסים השונים שמועברים בו.

המנהלת אמרה שהמרכז צומח כל הזמן, ומתעסקים בו בעיקר בפיתוח קריירה, פיתוח קהילה, הכוונה לחיילים משוחררים, ועוד. המנכ"ל ששמע גם על פארק תעשיית ההיי טק של יקנעם והתעסוקה בו אמר שיקנעם היא סוג של בירת היי טק, ופרח נדיר.

פאר סיפרה גם על הפעילויות העתידיות שצפוי המרכז להוביל. בתום הביקור נערך למנכ"ל סיור בעיר ובשכונות השונות. בסיום הביקור סיפר המנכ"ל לראש העיר ששר הפנים, ח"כ אריה דרעי מתגאה ביקנעם כל הזמן.

ראש העיר,  סימון אלפסי: "שמחנו מאוד לארח את המנכ"ל ואת צוותו ולהראות להם את העשייה הרבה והמגוונת שלנו לטובת צעירי העיר. סיכמנו לקדם עוד שיתופי פעולה עם המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. כל הכבוד למנהלת המרכז גילי פאר ולצוות על הפעילות האישית לטובת הצעירים. אני מודה למנכ"ל ולכל הצוות על הביקור המאוד חשוב אצלנו".

מנהלת מרכז הצעירים, הגב' גילי פאר: "המשרד לפיתוח הנגב והגליל הנם שותפים חשובים במרכז צעירים יקנעם. שמחתי מאוד להראות את הפעילות ההולכת וגדלה במרכז הצעירים בתחומי פיתוח קריירה, תעסוקה, פיתוח קהילה והליווי הצעירים בתחומים שונים במרכז. בשמי ובשם צוות מרכז הצעירים, אני מודה לאנשי המשרד לפיתוח הנגב והגליל על הביקור ועל שיתוף הפעולה הפורה. אני מודה לראש העיר על פעילותו הרבה למען צעירי העיר. כולנו יחד נמשיך לפעול למען הצעירים בכל הנושאים שחשובים להם".

אריאל משעל

תגובות

1. אזרח לפני 7 שנים
רפיק גמר את שלו כאן

מומלצים