אגאתה כריסטי מתהפכת בקברה

הבעל הרדים את אשתו, הניח את אצבעה על המכשיר הנייד ושלף תכתובת ותמונות עם המאהב, בית המשפט יצטרך להכריע, לפני הדיון המהותי, אם הראיה קבילה.

05.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אגאתה כריסטי מתהפכת בקברה

סופרת ספרי הבלשים אגאתה כריסטי לא הייתה מתביישת להכניס בספרה, פרק על האירוע שהתרחש בין בעל ואישה, שניהם אנשים משכילים. הבעל רופא מנתח בכיר ואשתו רופאת ילדים, השניים הגיעו לבית המשפט ולבית הדין הרבני במקביל , ונגררו לוויכוח עקרוני עוד בטרם נערך הדיון המהותי.

מכתבי בית הדין עולה, כי האישה באמצעות עורכת הדין שרין וגדלי סולן, גוללה בתצהיר שהעבירה לבית המשפט כי בעלה הצליח להערים עליה ותוך כדי שנת הלילה, הניח את אצבע ידה הימנית על הטלפון הנייד, פרץ בדרך זו את המכשיר שלה ושכפל את כל ההתכתבויות ולא מעט צילומים "מעוררי שאלות" כהגדרתה עם לקוחותיה הפרטיים.

הבעל לא הכחיש את כל טענותיה רק אמר כי לא שכפל את ההתכתבות הפרטית, אלה רק את ההתכתבות והתמונות שלה עם המאהב.

מדובר בזוג שחי יחד כמעט שני עשורים. הבעל חשד כי אשתו מנהלת רומן עקב העדרויות מהבית "החשד עלה אצלי כבר כמה שנים, אבל לא היתה לי שום דרך להוכיח" טען.

הדבר היחיד שעלה על דעתו הוא להיכנס לתכתובת ה"ווטצאפ" של רעייתו. כדי לעשות זאת היה חייב את טביעת האצבע שלה. לטענת אשתו באחד הלילות כשנרדמה, הצליח להניח את אצבעה על הנייד וזה נפתח. לטענתה כדי לעשות זאת הוא סימם אותה בכדורי שינה. הבעל הכחיש וטען כי אשתו ישנה שינה עמוקה ויעידו על כך ילדיה.

עו"ד סולן טענה כי "נטילת תכתובת הווטצאפ מהמכשיר של האישה בעורמה היא סוג של עבירה פלילית ולכן הראיה הזו אמורה להידחות". האישה גם תטען בבית הדין הרבני כי לא בגדה בבעלה וגם לא ניהלה שום קשר רומנטי עם שום גבר אחר.

האישה הבהירה כי בדעתה לפנות במקביל למשטרה ולטעון כי בעלה הרופא סימם אותה בחומר או בכדור שנטל כנראה ללא רשות ממקום עבודתו. הבעל שמבין כי הוא עלול להיקלע לבעיה ביקש להגיע לפשרה.

עו"ד סולן הדגישה כי האישה ממתינה לראות האם בעלה ימשוך את תביעתו בבית הדין, וישמיד את כל חומר התכתבות והצילומים שהוא מחזיק שלא כחוק.

תגובות

מומלצים