למה רצוי לשלב עץ בעיצוב הבית?

אם אתם בשלבים של עיצוב הבית ובחירה של חומרי הגלם, המראה והאווירה שיתקבלו בעיצוב החדש, אנחנו כאן לספר לכם על אחד מחומרי הגלם העתיקים, הייחודיים, ה"נושמים" והקלאסיים שאפשר לשלב בעיצוב הבית, זהו העץ.

05.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למה רצוי לשלב עץ בעיצוב הבית?

לפניכם כמה מן היתרונות הבולטים בשילוב עץ בעיצוב הבית.

אפשר לשלב אותו דרך פרגולות מעץ ביציאה אל הגינה, דקים רכים ונעימים בחצר, רהיטי עץ או גדר עץ יפהפייה בגבול השטח שלכם - מה שמתאים לכם. תמצאו שהעץ לא רק מקנה מראה טבעי, ייחודי, קלאסי ואקולוגי - הוא גם חומר גלם ששומר על המראה שלו (בתחזוקה קלה יחסית) לאורך שנים רבות. עוד על שילוב העץ בעיצוב הבית והגינה - לפניכם

עיצוב מעץ משדר מראה טבעי, כרי, וקלאסי

עולם עיצוב הבית הוא עולם משופע בחומרים, רובם סינתטיים או סינתטיים בחלקם, כמו פלסטיק.
עיצוב מעץ משווה לכל הבית תחושה טבעית, אדמתית, אקולוגית, יוקרתית, קלאסית, כפרית.
אפילו פרגולה מעץ אשר נשקפת מהגינה אל תוך הבית, מוסיפה לכל הבית מראה טבעי וכפרי, בעיקר אם הגינה שלכם מרוצפת. שלבו עץ בעיצוב הסלון, הגינה (כמו פרגולות מעץ, דקים מעץ, וכדומה) או מרחבים נוספים בבית - ותגלו שכל קורת עץ מלא היא ייחודית וחד פעמית, והבית שלכם הופך להיות עירוב מנצח של פנים וחוץ, עיר וכפר, טבעי ויוקרתי.

ריהוט מעץ - מינימום תחזוקה, יתרונות לאורך שנים

עץ מלא הוא חומר עמיד במיוחד, והוא שומר על המראה הטבעי והקלאסי שלו גם כמעט בלי תחזוקה. אנחנו ממליצים למרוח את העץ בשכבת מגן של שמן מתאימה בערך אחת לשנה על דקים מעץ, לעיתים רחוקות יותר על קורות של פרגולות עץ. השמן שומר על המראה החדש של העץ ומפחית מנזקי השמש. בניגוד לחומרים פלסטיים ומתכלים, את מראה העץ ניתן לחדש - אם רהיטי העץ, הפרגולה מעץ או הדק שלכם משרתים אתכם זה זמן רב והמראה שלהם נשחק מעט - ניתן לשייף את העץ ובהורדה של מילימטרים בודדים מקורות העץ - לקבל מראה לא פחות מחדש. כך, הבחירה בשילוב של עץ לעיצוב הבית והגינה מוכיחה את עצמה שנה אחרי שנה, עם מראה יוקרתי שנשמר יפהפה ומשרת אתכם נאמנה לאורך עשרות שנים.

לא רק עץ - שילובים מנצחים של עץ וחומרים אחרים

גם מי שאוהב את השילוב בין הכפרי לעירוני, בין הקלאסי למודרני, מוצא כי שילוב של עץ בעיצוב הבית הוא בחירה מנצחת. רהיטים של עץ נראים נפלא לצד רהיטים מודרניים, צבעוניים, מודולאריים או עירוניים. בין אם הרהיטים שלכם עשויים זכוכית, פלסטיק, בד, קש, או חומרים אחרים - תגלו כי לצד רהיטי העץ שלכם הם נראים נהדר והמראה הכללי המתקבל הוא מרהיב.

עץ בעיצוב

תגובות

מומלצים