פטין מולא לוחם על המקום הדרוזי בליכוד

השטח בתנועת הליכוד במגזר הלא יהודי פועל בצורה נמרצת, להביא את המועמד הראוי למקום ה 24 במקום איוב שהמגזר לא בחר בו, פטין מולא "הצלחנו להוריד את איוב מהמשבצת"

06.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פטין מולא לוחם על המקום הדרוזי בליכוד

פטין מולא, כרמל נסראלדין, סאהר אסמעיל ואחרים רבים, הביעו את רצונם להתמודד בחירות הבאות בליכוד, כולם פועלים בתיאום והסכמה, להביא למצב שמי שיבחר את הנציג הלא יהודי בתנועת הליכוד יהיו המתפקדים של המגזר ולא מתפקדים כלל ארציים.

בחודש האחרון מתקיימים בשטח יותר מפגשים של חברי הליכוד, עם השרים ובחלק גדול מהמפגשים עם ראש הממשלה.

פטין מולא שהתמודד בבחירות הפנימיות של הליכוד לכנסת ה20 בפועל נבחר ברוב קולות על איוב קרא ואחרים, איוב מיהר לבית הדין מה שלא הבין פטין וחסן אלהיב, כך בחוסר ידע של השניים, איוב השתלט על המקום ה 24 כי הוא נבחר בפועל במקום ה 39.

פטין מולא מחובר לשטח ולפעילים המרכזיים, ובמיוחד לחבר הטוב שלו ח"כ דוד ביטן והשרים חיים וישראל כץ.

במפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בצפת בביתו של שוקי אוחנה, פטין הגיע עם החברים לחזק את נתניהו ואיחל לו שימשיך להנהיג את המדינה לעוד הרבה שנים, פטין בין היתר העביר לראש הממשלה את הרצון של המיעוטים שיממשו את החוק לגביהם.

פטין אומר לנו: "ברגע שקראתי את הכתבה של פורטל הכרמל על שכונת זוחלוק בעוספיה ובעיית החשמל, מיד פניתי ללשכת השר יובל שטייניץ שר התשתיות וביקשתי התערבותו האישית, אמרתי לו תראה מה קורה בדליה ועוספיה, כמו שהאחים היהודים גרים באזורים לא חוקיים ויש להם חשמל תנו לשכונות הדרוזיות חשמל".

פטין מחזק את הדברים שנאמרים על ההתמודדות שלו ואומר: "בתוך תנועת הליכוד אני פעיל ויש הרבה התפתחויות חדשות, קרא לא יכול עוד להתמודד על המשבצת של הדרוזים, מי שיידרג את המועמד זה רק בני מיעוטים, אני פניתי במכתב רשמי לשר חיים כץ יו"ר מרכז הליכוד וליועץ המשפטי של הליכוד ולבית הדין החוקתי של התנועה, נאמר לי שלקראת הבחירות תתכנס ועדת החוקה ותחליט בעניין ההצעה שהגשתי, כמו שיש במחוזות אם זה גליל או מרחב חיפה או כל מחוז אחר, שנבחרים שם מתמודדים חדשים ע"י אותו מחוז, אז גם מן הראוי שבן המיעוטים ייבחר ע"י המגזר שלו, אני קבלתי יותר קולות מכולם ואיוב הביא קולות מכל הארץ והשתלט על המקום שלא בצדק".

פטין: "במגזר אני ניצחתי את איוב, היום הוא שר ויכול לקדם רבות, אני מדבר על הדברים הקריטיים שסובלים מהם בכפרים הדרוזים, תכניות מתאר, כלכלה תעסוקה ועוד, זכותו של כל מי שרוצה להתמודד לעשות כך, בליכוד יש כיום 8000 בעלי זכות הצבעה, המפקד שלי עומד על 3500 מהם 60 אחוז כשירים היום להצבעה".

פטין: "בשנתיים האחרונות החזרנו לתנועה הרבה מתפקדים ואני מאמין שאם נעבוד נכון נצליח להביא ארבעים מנדטים, לא יכול להיות שתנועת הליכוד קיבלה בבחירות האחרונות פחות מאלפיים קולות מהמיעוטים".

זו רק ההתחלה, השטח הולך ומתחמם ובקרוב בטח נשמע על מתמודדים חדשים אחרים שיגיעו מהמגזר הלא יהודי.

פטין ונתניהו

תגובות

9. מדליה לפני 7 שנים
בהצלחה לליכוד
8. אלקטרה לפני 7 שנים
ימין
7. מקלדה לפני 7 שנים
בהצלחה פטין מצביע לך
6. ליכודניק לשעבר לפני 7 שנים
לפטין שלום רב
5. דליה לפני 7 שנים
משהא לא ברור
4. דליה לפני 7 שנים
כל הכבוד יוזמה מבורכת
3. חלבי לפני 7 שנים
מקום אמיתי לנציגות העדה הדרוזית בליכוד
2. אמיר לפני 7 שנים
בהצלחה לך
1. אחמד לפני 7 שנים
יש עוד אנשים הזוים

מומלצים