נורה בחזהו בשוגג ובעקבות טיפול לקוי נותר נכה

מזלו הרע של צעיר בן 25גרם לכך שהוא נורה בשוגג בחזהו בחוף הים אולם בכך לא תמו צרותיו לטענתו בעקבות טיפול רשלני, הוא נותר נכה קשה וסובל מבעיות רפואיות רבות.

06.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נורה בחזהו בשוגג ובעקבות טיפול לקוי נותר נכה

תביעת רשלנות מומחה העריך את נכותו באחוזים גבוהים * תובע פיצוי משירותי בריאות כללית ומשרד הבריאות בגובה של למעלה מ-2.5 מיליון שקל.

בכתב תביעה שהגיש לבית המשפט המחוזי,  עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה לרשלנות רפואית ונזקי גוף נגד שירותי בריאות כללית ומשרד הבריאות הוא מגולל את סיפור המקרה.

לאחר הירי הוא הגיע לטיפול בוולפסון כשהוא בהכרה. בצילום התברר כי הקליע חדר מתחת לליבו והוא הועבר לניתוח ואושפז ביחידה לטיפול נמרץ.

כעבור כמה ימים שוחרר לביתו אבל בשל בעיות רפואיות כולל קוצר נשימה הוא פנה לביה"ח אסף הרופא, עבר ברור והוחלט על הוצאת הקליע. הצעיר חזר לוולפסון ואחר כך גם לביה"ח בלינסון ועבר סדרת טיפולים גם בביה"ח תל השומר. בסופו של ההליך התברר כי הוא איבד את שתי כליותיו.

לתביעה צורפה חוות דעת של מומחה לכירורגיית לב חזה  שקבע כי הטיפולים הרפואיים שקיבל הצעיר "היו רשלניים ובסופו של דבר הביאו לנזקים קשים מהם הוא סובל ויסבול ".

עוד העריך המומחה כי כתוצאה מרשלנות רפואית יש לצעיר נכות של 70% בשל אי ספיקת כליות, 40% בגין רעד משני לאי ספיקת כליות וכן 60% בשל פגיעה בקנה הנשימה".

בתביעה לפיצויים על רשלנות הרפואית, משאיר הצעיר  לבית המשפט לקבוע את גובה הפיצוי המגיע לו והמוערך ביותר מ-2.5 מיליון שקל.


 

עו"ד סאמי אבו ורדה

תגובות

מומלצים