סחיטת בת משפחה ע"י תלונת שווא

בשנים האחרונות מקרים רבים של נערות שמתלוננות נגד בני משפחה ובעיקר נגד אחים, אבות ובני דודים, חושפים תמונה עגומה שהמטרה מזה סחיטת כספים והשתלטות על רכוש, התלונות באות באיחור של שנים.

07.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סחיטת בת משפחה ע"י תלונת שווא

הגילוי הזה הוא אחד התחקירים שביצענו לצורך תלונות של בנות שהגיעו למערכת ואחרי בדיקה מקיפה ויסודית מתגלים ממצאים לא בדיוק תואמים לתלונות של אותן בנות.

בחורה דרוזית שביקשה אחרי כל כך הרבה זמן שהיא נמצאת מחוץ לבית ולכפר ואחרי שכבר נולדו לה ילדים מנישואים עם בחור מוסלמי, עכשיו חוזרת וטוענת שהיא נאנסה ע"י האח הבכור.

הסיפור שנבדק לעומק מגלה שאותו אח הוא היה המתנגד הגדול למעשיה של אחותו, בזמן שהיא הרחיקה אותו מהבית בטענה שהוא מנסה לפגוע בה וזמן קצר אחרי זה היא בורחת מבית בעלה ומתחברת לגבר מחוץ לעדה שלה.

ברגע שהתחלנו לתחקר את אותה מתלוננת על המקרה שלה, היא הבינה שאנחנו יודעים את האמת של הסיפור שלה, אז היא ביקשה לרדת מהעניין.

במקרה האחר צעירה שברחה מהבית טענה שאח שלה פגע בה מינית הרבה זמן ושהיא סיפרה לאימא שלה על המקרה טרם עזבה את הבית.

כל הבדיקות העלו שלבחור הזה אין כל התנהגות שונה או סימני מחלה, ניסינו לדובב אותו גם וזה לא עבד, המקרה נשאר פתוח למרות שאותה צעירה ברחה עם החבר שלה מעדה אחרת לעיר הגדולה ומעולם לא הגישה תלונה בגין אונס או פגיעה מינית במשטרת ישראל.

חשוב לציין שכל הבחורות ששוחחנו איתן הן לא מוכנות בשום פנים לפנות ללשכות הרווחה בכפר שלהן, ומעדיפות להישאר, ללא כל טיפול כי לטענתן אבדו את האימון במערכת הטיפולית.

לדווח על כל מקרה או תלונה ניתן לפנות למיל מערכת בכל שעה: editor@karmelp.co.il

תגובות

2. אדם לפני 7 שנים
יש ויש אבל הרבה לא
1. דליה לפני 7 שנים
מאמינה

מומלצים