הרכבים הנוצצים מהיר ועצבני ברמב"ם

כ-40 רכבי ספורט ורכבי יוקרה כבשו את רחבת בית החולים "רות" לילדים כחלק מתערוכת רכבים מרהיבה של מיזם "רייסר מניעים חיוכים", סרטון

09.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הרכבים הנוצצים מהיר ועצבני ברמב"ם

בין הרכבים שהוצגו ברמב"ם ניתן היה למצוא פרארי, מרצדס, קאדילק, מזארטי, BMW, פורשה, רכבי אספנות שונים ועוד שהרכיבו יחד תצוגה ששוויה נאמד במיליוני דולרים.

הרכבים, שהגיעו מכל רחבי הארץ אל בית החולים לילדים, נכנסו בזה אחר זה אל שטח הקריה הרפואית רמב"ם והוצגו לראווה במשך כמה שעות כשהעוברים והשבים יכולים להצטלם לצד הרכבים ולשוחח עם הבעלים.

ילדי בית החולים, שירדו מכל מחלקות האשפוז כדי לקחת חלק באירוע, זכו להיכנס אל תוך הרכבים ובמקרים מסוימים זכו גם לחוויית נסיעה קצרה של פעם בחיים.

המפגן היוקרתי לא פסח גם על המבוגרים, שהגיעו אף הם לחזות באוסף הרכבים הלא שגרתי שהתכנס במקום אחד.

לצד התערוכה התקיים הפנינג ענק עבור משתתפי האירוע, שכלל תקליטן, דוכני כיבוד, הפעלות ומשחקים שונים וכן חלוקת מתנות עבור הילדים המאושפזים היישר מתאי המטען של הרכבים הנוצצים.

תערוכת הרכבים

לדבריו של אלעד הדר, יוזם הפרויקט ומי שמתפעל אותו מזה מספר שנים, מדובר במשימה שמטרתה אחת ויחידה: לגרום לילדים לחייך: "אני חובב רכבים מגיל צעיר", מספר הדר, "לפני כמה שנים החלטתי לעשות את החיבור הזה בין הרכבים לילדים שזקוקים לעידוד. בעזרתם של חברים רבים שנרתמים לעשיה בהתנדבות מלאה אנחנו מגיעים לבתי חולים, פנימיות וכל מקום שבו ישנם ילדים ומנסים לתת להם חוויה בלתי נשכחת. לא כל יום שהם פוגשים רכבים שאפשר לראות רק בסרטים, יכולים לגעת בהם, להצטלם איתם ואפילו להיכנס אליהם. החיוך שלהם אומר הכל".

 {YouTubeVideo id=hapqFi-Q9nQ}

 


צילום: איתמר השש-דניאל, עופר גולן, דוברות רמב"ם.

תגובות

מומלצים