נחנך מרכז שמחה נאור להדרכה ב מ .א. מגידו

התכנסות של 50 קב"טים מהמועצות האזוריות ברחבי הארץ בראשם אורי בן יהודה, משפחת נאור המורחבת אורית, הילדים והנכדים שנה בלעדיו ועדיין קשה להאמין

11.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נחנך מרכז שמחה נאור להדרכה ב מ .א. מגידו

שנה עברה מאז מותו הפתאומי של שמחה נאור ז"ל מי ששימש כקב"ט המועצה במשך 28 שנים שמחה נפטר בליל ה10.7.16.במועצה אזורית מגידו ציינו שנה בלעדיו,זוכרים את שמחה

ביום השנה לקחו חלק ראש המועצה האזורית איציק חולבסקי מנכ"ל המועצה אברהם אזולאי, אליאב נהרי סגנו של שמחה בעבר וקב"ט המועצה הנוכחי, אורי בן יהודה ראש תחום ביטחון ממרכז המועצות האזוריות, אחרי ההתכנסות טיילו ברחבי המרחב הביוספרי מגידו.

בשעות אחר הצהריים הצטרפו  תושבים רבים מקיבוצו דליה ומכל יישובי המועצה, עובדי מועצה, מתנדבים ואנשי בטחון חברים ושותפים מקצועיים, שהגיעו מכל רחבי הארץ, כולם באו לחלוק זיכרונות ולהוקיר את שמחה האהוב, הקהל הרב התכנס לאזכרה בבית העלמין בקיבוץ דליה.

במתחם החינוך של מועצה אזורית מגידו התקיים טקס חשיפת שלט ונחנך מרכז שמחה מבנה מחלקת ילדים ונוער של מ.א. מגידו שעבר לאחרונה שיפוץ נרחב והפך למשכן צוות החינוך הבלתי פורמלי.

המקום יקרא על שמו של שמחה, שרותי מרכז חינוך והדרכת שמחה ליווה בהתמדה ובמסירות לאורך שנים את מערכות החינוך המגוונות, בכישרון וברוחב לב הקים מסגרות חינוכיות ביטחוניות לנוער כמו "צוות סער" צוות נערים המסייע בחרום, פעילות הכשרה לנערים בעלי צרכים מיוחדים, תידרך, תירגל ונתן סיוע מקצועי וצמוד בכישרון ותמיד בשמחה.

מיכל מלכה מנהלת החינוך ילדים ונוער:" כשסיימנו את השיפוץ והמעבר למבנה, היה לנו ברור שנקרא למקום מרכז שמחה, שמחה בשבילנו הוא שמחת חיים, נדיבות, נתינה וכך אנו רואים את המרכז חשוב לנו שכל מי שמגיע למרכז יחוש את אותה תחושה".

באודיטוריום של מרכז האומניות בתיכון מגידו התקיים מפגש שמחה בלב רבים, רבים מילאו את המקום 14 מספרים בתו הדס, אורית רעייתו חברים קרובים, קולגות למקצוע, כולם דיברו בחם רב על שמחה, עם המון רגש ואנקדוטות מצחיקות מהחיים שהזכירו לכולנו  את דמותו המיוחדת.

שמחה זו עוצמה, שמחה זה ניסיון, שמחה זה רוגע, שמחה זה שליטה במצב, שמחה זה ביטחון!

על האיש עם האמון האמתי בכל אדם באשר הוא שמחה שהכיר כל משעול ודרך, כל וואדי וכל גבעה! איש שטח מושבע  שנהנה מהנוף, מהשדות ומהמטעים, שמחה שתמיד דיבר בגאווה על המתנדבים ועל כוחות הביטחון ופרגן להם בגדול.

את הערב המרגש ליוו בשירה ונגינה יאיר ורמוט מנהל מרכז המוסיקה של מ.א. מגידו ולוטם בקס מקיבוץ דליה.

איציק חולבסקי ראש מ.א. מגידו :"לשמחה נאור ז"ל , קב"ט המועצה האזורית במשך 28 שנים הייתה תרומה אדירה לביטחון האזור, שמחה היה אדם גדול עם לב זהב, מקצוען וחבר נפלא. מועצה אזורית מגידו תמשיך לשמר ולטפח את המורשת והזיכרון של שמחה נאור ז"ל"

שנה  בלעדיו  ועדיין  קשה להאמין.. בחסרונו של קב"ט מצוין ושותף נהדר לעשייה.

 

שמחה נאור ז"ל

התמונה צולמה ע"י פורטל הכרמל בחגיגות יערות מנשה 2016 חודש לפני ששמחה נפטר

תגובות

1. בחור לפני 7 שנים
תנחומיים למשפחה

מומלצים