פיצוץ בבחירת מנהלת לפיסג"ה עוספיה דליה

חמש מתמודדות לתפקיד מנהלת מרכז פיסג"ה עוספיה דלית אל כרמל, הועדה ברוב של שלוש בחרה באנגאם מלאק, ושניים בחרו בדליה נסראלדין, המחוז במשרד החינוך ומטה פיסג"ה מסרבים לקבל את התוצאה.

12.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פיצוץ בבחירת מנהלת לפיסג"ה עוספיה דליה

פורטל הכרמל חושף את הדרמה שהתרחשה במכרז למנהלת פיסג"ה בכפרי הכרמל, פיסג"ה הינו מרכז לעובדי הוראה ביישובים, עד היום כיהנה בתפקיד מנהלת פיסג"ה בכרמל שתווה עלו.

חמש מתמודדות, ארבעה מהמגזר הדרוזי ואחת מהמגזר היהודי, המתמודדות הן: דליה נסראלדין, אוסנת קדור, אנגאם מלאק, מדלין זאהר ויעל שחר.

במכרז הנ"ל מחליטים בועדה, המועצה המקומית עוספיה, ארגון המורים, הסתדרות המורים, נציגת המחוז במשרד החינוך מפקחת סיגל כהן, נציג מטות פיסג"ה במשרד החינוך חמדאן.

חשוב לציין שמשרד החינוך תומך במועמדותה של דליה נסראלדין למנהלת פיסג"ה, דליה שיצאה לשנת חופשה ללא תשלום עד לשנה שתחל בספטמבר, אמורה לחזור לנהל חט"ב קופטאן דאלית אל כרמל.

המחוז במשרד החינוך ומטה פיסג"ה, תמכו במועמדותה של דליה נסראלדין, הסתדרות המורים וארגון המורים וראש מועצת עוספיה וגיה כיוף תמכו במועמדת אנגאם מלאק.

לאחר הבחירה ברוב של קול לאנגאם, מנהל המחוז במשרד החינוך, ד"ר סער הראל, החליט לא לקבל את הבחירה ולהעביר את ההחלטה לועדה עליונה מקצועית במשרד, דבר שמתנגד לו וגיה כיוף ראש המועצה.

חלק מהמעורבים טענו בפנינו, מהצבעת משרד החינוך ומטה פיסג"ה, מבינים שהמשרד רוצה למצוא פתרון לבעיה שלו בעניין דליה על חשבון פיסג"ה עוספיה.

יצוין כי ארגון המורים שליווה את המשבר שהיה בחט"ב קופטאן לפני שנה, עם דליה נסראלדין, התנגד נחרצות למינויה של דליה על רקע מה שקרה בחט"ב דאז.

מתוך הועדה עולה כי וגיה השתכנע מהדברים שנאמרו ע"י הסתדרות וארגון המורים ולשם כך הוא נתן את קולו לאנגאם מלאק.

שוחחנו בנושא הזה עם ראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי, שגם לו יש השפעה במשרד החינוך כראש רשות, רפיק אמר לנו: "הנושא כרוך בהחלטת ראש מועצה עוספיה וגיה כיוף, לא הייתי מצביע במכרז הייתי בוחר במועמדת שלי", לבקשתו של רפיק אנו נמנעים מפרסום שמה של המועמדת.

ביקשנו את תגובתו של וגיה כיוף ראש מועצת עוספיה שביקש לא להתייחס בשלב זה לדברים עד לפגישתו עם מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל.

פיסג"ה

תגובות

12. סאמח כיוף לפני 7 שנים
שתוה עלה
11. حلبي לפני 7 שנים
سياسه لا غير
10. م م לפני 7 שנים
11
9. אמאל לפני 7 שנים
לא צריכים פוליטיקה בחינוך
8. דלאויי לפני 7 שנים
להרוס עוד בחינוך יא רפיק בושה
7. עיספאוי לפני 7 שנים
כל הכבוד לוגיה כיוף שדואג
6. בחורה מקצועית לפני 7 שנים
נכון לעכשיו מה לרפיק והחינוך????
5. ריאד עספיא לפני 7 שנים
בחירה מצויינת
4. א-נ לפני 7 שנים
רפיק תדבר את האמת
3. תושבת עספיא לפני 7 שנים
כל כבוד לאנגאם
2. איש מהמערכת בהמועצה לפני 7 שנים
לדעתי הבחירה לא טובה
1. א.פ לפני 7 שנים
בושה

מומלצים