סוכריות הגומי חנקו את התוכי אבל פתחו את פיה של מנהלת הבית

התוכי הפסיק לדבר, סוכריות הגומי חנקו את התוכי אבל פתחו את פיה של ה"אופר" שהועסקה רשמית על תקן של אם בית, אבל גם כמאהבת במשרה מלאה.

12.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

 

בני זוג מהמעמד הגבוהה החליטו להעסיק "אופר" במשרה מלאה. לצורך מילוי תפקידה העמידו לרשותה דירת סטודיו מתחת לביתם. בין יתר תפקידיה הרבים, כמו הטיפול בילדים הקטנים, ניקיון הבית ובישולים, היה עליה לדאוג גם לתזונה של התוכי המדבר  שהיה "הבייבי" של הבעל.

האישה, מנהלת בית ספר במקצועה, טוענת בבית דין הרבני, באמצעות עורכי הדין שרין ואורן סולן, כי בעלה היהלומן הביא את "האופר" לביתם לפני מספר שנים, לא רק למטרות אחזקת הבית וטיפול באביו המבוגר, אלא גם כדי שהיא תשמש לו כמאהבת. בכתב התביעה שהגישה גם לבית המשפט למשפחה, הודתה האישה כי ניסתה לדלות מידע על הקשר בין "האופר" לבעלה, אבל כל ניסיונותיה העלו חרס.

עו"ד סולן טענה בין היתר כי "חכמים כבר אמרו כי מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים". וגוללה את טענות האישה עד לחשיפת האמת המרה. "בוקר אחד אחרי שכולם עזבו את הבית החל התוכי לצרוח ללא הפסקה.

היא ניסתה להשיג את בעל הבית, אבל זה לא ענה לה. כשהבחינה כי התוכי מביט כל העת לכיוון השולחן עליו הייתה מונחת צנצנת סוכריות גומי, החליטה לעשות מעשה בניסיון להשתיק את התוכי ונתנה לו כמה סוכריות גומי. התוצאה הייתה שהתוכי הפסיק לצרוח ושעה לאחר מכן נפח את נשמתו".

מעשה זה התברר לימים כדבר הכי טוב שקרה לאישה. הבעל שקיבל דיווח על האירוע, נכנס לבית נסער החל לגעור ב"אופר" ודרש ממנה לעזוב את הבית מיד ולחדול מלהגיע לדירתם.

בשלב זה, החליטה עוזרת הבית הרומנייה כי בטרם תשוב למולדתה, תחשוף את האמת בפני האישה. "הוא היה המאהב שלי", אמרה לאישה. "הנה לך דוגמאות מצולמות" אמרה ועזבה את הבית. עו"ד סולן העבירה לבעל דרישה שיעזוב את הבית מיד עד להסדר ביניהם.

עכשיו מתעמתים בני הזוג בבית המשפט למשפחה על חלוקת הרכוש הרב  ובבית הדין הרבני, והקרב ביניהם זועק לשמיים, בדיוק כמו זעקותיו של התוכי, כאשר ה"אופר" שסיימה את תפקידה הכפול כבר חזרה למולדתה ברומניה.

תגובות

מומלצים