קיצור קיבה קיצור חיים

בשנים האחרונות מתרחבת תופעת קיצור הקיבה בקרב צעירים שרצונם להרגיש טוב להרזות ולבנות גוף, התוצאות הן הרות אסון, רבים סובלים מסיבוכים לאחר ניתוח קיצור קיבה.

13.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קיצור קיבה קיצור חיים

אנשים בוחרים להרזות בשיטה המהירה, בכפרי הכרמל ישנה עלייה בניתוחי קיצור הקיבה, אלא שלא תמיד זה נגמר בטוב, כי לא מספיק לראות תמונות של אנשים לפני ואחרי הניתוח ולהתפעל מזה שהם רזו, צריך ללמוד מה הסיכונים בניתוחים כאלה, הרבה מקרים נרשמו של אנשים שקיצרו קיבה ולאחר מכן חלו ופונו לבית חולים במצב קשה, ונשארו עם המון כדורים ותרופות והרבה סבל.

ניתוחים לקיצור קיבה אינם ניתוחים פשוטים והם עלולים לטמון בחובם סיכונים משמעותיים, מנותחי קיבה, בדומה למנותחים בתחומים אחרים, מתמודדים עם סיכונים נוספים כגון כאבים, דלקות, דימומים, צלקות, זיהומים, נפיחויות וכו'.

יש לציין שממותחים עלולים למות מהניתוח עצמו או מסיבוכים מוקדמים או מאוחרים שמגיעים בעקבות הניתוח.

בכפרי הכרמל נרשמו מספר מקרים של פינויים לבתי חולים במצבים קשים בעקבות ניתוח קיצור קיבה.

אחת הנשים שעברה ניתוח קיצור קיבה וכמעט אבדה את חייה, סיפרה על התחושות הנוראיות, כאשר הולכים לכאורה לניתוח קוסמטי ולפתע מסתבך וכל העולם נופל פתאום, ההרגשה הזו שהיא בדרך לאבד את החיים מפחידה נורא.

האישה: "אנשים צריכים לחשוב ולא ללכת לדרך הקלה כמו שאני עשיתי, כולם חושבים שהדרך להרזיה היא בניתוח, אבל תתפלאו, אפשר גם אחרת, ניתן להסתפק בדיאטה ופעילות גופנית, אומנם זה תהליך קצת איטי אבל התוצאות יגיעו במהרה תוך כדי שמירה על גוף בריא". 

עד היום אין אינדיקציה מדויקת לגבי מספר המקרים שהסתבכו עקב ניתוחים מהסוג הזה, אבל בשנים האחרונות עשרות נשים נפטרו בעקבות סיבוכים שאחרי הניתוח.

צעירה

תגובות

1. אמא לפני 7 שנים
כואב

מומלצים