2 שוטרים הרוגים מירי במסגד אלאקצא

שלושה מחבלים הגיעו להר הבית הלכו לכיוון אחד השערים כשהם חמושים, ירו לעבר השוטרים ונמלטו לכיוון המסגדים, 2 שוטרים כבני 25 פונו תוך כדי החייאה ונפטרו בבית חולים, שוטר נפצע בינוני ושוטר קל, 3 המחבלים חוסלו במקום. סרטון

14.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
2 שוטרים הרוגים מירי במסגד אלאקצא

בשעה 07:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על 3 פצועים סמוך לשער האריות בירושלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל-2 שוטרים כבני 25 שפונו תוך כדי החייאה להר הצופים, שוטר כבן 39 במצב קל עד בינוני לשע"צ, שוטר כבן 25 נפגע חרדה לשע"צ.

אחרי שלושת המחבלים התנהל מרדף והם חוסלו על ידי השוטרים, על גופתם נתפסו 2 קרל גוסטב ואקדח.

רוני אלשייך

הפראמדיקים של מד"א ישראל ויינגרטן ואהרון אדלר שהגיעו על אופנועי מד"א למקום סיפרו: "סמוך לשער האריות השוטרים הובילו אותנו ל-3 פצועים מירי, ראינו 3 גברים בשנות ה- 30 כשהם מקבלים טיפול ראשוני מהשוטרים במקום הם סבלו מפצעי ירי, 2 מהם היו במצב קשה, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ולאחר דקות של טיפול בשטח העברנו אותם לניידות טיפול נמרץ שלנו שפינו אותם לבית החולים תוך המשך טיפול. הפצוע השלישי היה בהכרה מלאה והתהלך במקום, הוא סבל מפציעות נתזים בצוואר ובגפיים ולאחר טיפול רפואי ראשוני הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קל עד בינוני ויציב."

חובש איחוד הצלה שמע את הירי מחלון ביתו וניגש לסייע

נידאל סאדר חובש רפואת חירום של איחוד הצלה מצוות מזרח ירושלים שמתגורר בכניסה להר הבית והגיע ראשון לזירה סיפר: "מחלון ביתי נשמעו קולות ירי מתוך מתחם הר הבית. יצאתי ועליתי מיידית על אופנוע החירום של איחוד הצלה ולבקשת השוטרים נכנסתי ראשון למקום והתחלתי בפעולות ההחייאה בחצר מתחם הר הבית ע"י המסגד על פצוע אנוש יחד עם צוות רפואי של הסהר האדום תוך כדי שהצטרפו אלינו צוותי רפואה של המשטרה ומתנדבים נוספים של איחוד הצלה. כמו כן נמסר לנו כי פצוע נוסף במצב אנוש ושני נפגעים קל וקל עד בינוני טופלו ע"י מתנדבים נוספים בכניסה למתחם הר הבית".

‏לאחר הפיגוע: שערי הר הבית נסגרו, תפילות יום השישי לא יתקיימו.

 

{YouTubeVideo id=HE7HE2kuRYw}

תגובות

מומלצים