כתב אישום בגין עבירות מין

הוגש כתב אישום נגד נאשם בגין עבירה של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים באישה צעירה, תיירת מארצות הברית שלנה בבית המלון בו עבד.

16.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד יובל קדר, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תאאר דאר כילה, תושב רמאללה, בגין עבירה של אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים באישה צעירה – תיירת מארצות הברית שלנה בבית המלון בו עבד.

על פי כתב האישום, ביום 9.7.17 שהתה המתלוננת בלובי בית המלון בירושלים. סמוך לשעה 22:30 כאשר נותרה לבדה, ניגש אליה הנאשם ונתן לה, מיוזמתו, כוס בירה ללא תשלום. בהמשך מזג למתלוננת עוד 5 כוסות של משקה אלכוהולי חריף והמתלוננת שתתה אותם.

בשלב מסוים, אמרה המתלוננת לנאשם שהיא שיכורה ורוצה לעלות לחדרה בבית המלון בו היא לנה יחד עם חברות נוספות בקבוצה.

הנאשם התעקש ללוות את המתלוננת חרף סירובה. בכניסה לחדרה תפס אותה הנאשם, נצמד אל גופה ונישק אותה על פיה, המתלוננת נסוגה לאחור אך הנאשם המשיך לנשקה.

המתלוננת שבה ונפרדה מהנאשם עוד מספר פעמים אך הנאשם לא עזב את המתלוננת וירד עימה במדרגות כשהיא בערפול חושים ואינה יכולה להתנגד למעשיו.

הנאשם הוביל את המתלוננת אל סמוך לדלפק הקבלה, פתח את דלת החדר הסמוך לקבלה והכניס את המתלוננת, אשר לא הצליחה לעמוד על רגליה ונשענה על הדלפק, אל החדר.

הנאשם הכניס אותה לחדר הרחצה והסיר ממנה את בגדיה. שם ביצע בה הנאשם מעשה אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים והכול תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה המתלוננת.

תגובות

מומלצים