תובעת 15,000 ₪ בטענה שהבוחן השפיל אותה

נדחתה תביעת נבחנת נגד משרד הרישוי לפיצוי בטענה כי בוחן השפיל אותה במהלך מבחן נהיגה מעשי.

20.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

התובעת הגישה תביעה כנגד הנתבעת, ע"ס של 15,000 ₪, עקב פגיעה בשמה הטוב והתנהגות מבזה פוגענית ומשפילה , אשר פגעה במעמדה של התובעת וגרמה לה בנוסף טרדה וטרחה, כל זאת על ידי בוחן ממשרד הרישוי.

משרד הרישוי נתבע מכח האחריות השילוחית הנטענת למעשיו של הבוחן. התובעת טענה כי בזמן שנבחנה במבחן נהיגה מעשי, הבוחן לא אפשר לה לסיים את המבחן בשל אמירותיו ומעשיו. לטענת התובעת, מספר דקות לאחר שהחל המבחן ובעת שביצעה התובעת חניה, החל הבוחן להעיר הערות פוגעניות וגסות, נזף בתובעת בקול רם תוך תנועות מאיימות ואף עשה שימוש בידו ונגע בראשה של התובעת. לטענת התובעת, התנהגות זו גרמה לה להשפלה, לחץ ופחד ולכן החלה לבכות וביקשה לסיים את המבחן.

הבוחן הסכים כי התובעת תסיים את המבחן אולם כאשר ביקשה להיכנס למושב האחורי, הבוחן נעל את דלתות הרכב ומנע ממנה לעשות כן והותיר אותה עומדת מחוץ לרכב, בוכה. במקרה עבר במקום מורה נהיגה אחר, אשר אסף אותה והביא אותה בחזרה למשרד הרישוי.

התביעה נדחתה- תובעת לא הוכיחה את העובדות נשוא תביעתה, לא הוכיחה כי הבוחן דיבר או נגע בה שלא כראוי ולכן לא הוכיחה פגיעה בשמה הטוב או את שאר עילות התביעה ודין התביעה להידחות.

תגובות

מומלצים