האשם חסין מסיים את תפקידו כמנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי

צחי הנגבי השר לשיתוף פעולה אזורי מינה את ד"ר יוסי דרזנין למנכ"ל החדש של המשרד, במקום האשם חסין הדרוזי היחיד שכיהן בתפקיד מנכ"ל במשרד ממשלתי.

20.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האשם חסין מסיים את תפקידו כמנכ"ל המשרד לשיתוף פעולה אזורי

בטקס חילופי מנכ"לים חגיגי שנערך היום (ה') בהשתתפות השר , צחי הנגבי, מכובדים ומוזמנים רבים, החליפו ביניהם משמרות מנכ"ל המשרד היוצא, האשם חוסין, ומנכ"ל המשרד הנכנס, ד"ר יוסי דרזנין. מינויו של דרזנין אושר בשבוע שעבר על ידי הממשלה.

לדרזנין, 61, נשוי + 2, ניסיון עשיר בתחומי יחסי החוץ והביטחון של ישראל. כיהן כ-17 שנים  בתפקידים בכירים במשרד הביטחון. בין היתר, עסק בקידום הדיאלוג הביטחוני-אסטרטגי בין ישראל לארה"ב ובתיאומים ביטחוניים ופעילויות הנוגעים למדינות שונות במזרח התיכון. דרזנין, קצין מודיעין בדרגת רב סרן, הינו בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת מרילנד, ארה"ב, וכן בעל תואר שני בתקשורת מהאוניברסיטה העברית ותואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. 

השר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי, אמר בטקס: "במרוצת השנים פעל ד"ר דרזנין רבות לקידום ענייניה של מדינת ישראל בתחומים רבים, ואין לי ספק כי ניסיונו הרב יסייע במיצובו של המשרד כגורם מרכזי בתהליך הידוק הקשרים בין מדינת ישראל למדינות האזור. אני מודה למנכ"ל היוצא האשם על שיתוף הפעולה בתקופת פעילותי במשרד, ועל הצלחתו להציב את המשרד במוקד העשייה האזורית לרווחת תושבי ישראל ושכנותיה".

מנכ"ל המשרד הנכנס, יוסי דרזנין: "אני מודה על האמון שניתן בי להוביל וליישם את מדיניותו של השר הנגבי, וחדור שליחות ומטרה לקראת כניסתי לתפקיד. אני רואה חשיבות גדולה בפעילויות המשרד והשלכותיהן על היחסים במזרח התיכון ובכלל. זהו עידן של אתגרים הטומנים בחובם אפשרויות משמעותיות עבור מדינת ישראל, ובכוונתי לפעול להמשך מינוף היחסים האזוריים, על דרך שיתופי פעולה כלכלים, הומניטריים וחברתיים, בין ישראל לשכנותיה. ברצוני להודות למנכ"ל המשרד היוצא, האשם חוסין, על עבודתו המצוינת במשרד והתשתית הנהדרת שהותיר אחריו ושתאפשר המשך פעילות ענפה במשרד. אני מאחל לו בהצלחה בהמשך".

מנכ"ל המשרד היוצא, האשם חוסין: "אני מודה על הזכות שהייתה לי להוביל משרד מאתגר ובעל חשיבות. במשך קרוב לשנתיים הובלנו יחד כמה מהפרויקטים המשמעותיים של מדינת ישראל והאזור כולו, היוצרים תשתית למזרח תיכון חדש ומחר טוב יותר. אני מודה לצחי ולצוות המשרד על הפעילות המשותפת – זכיתי להכיר אנשי עשייה שסייעו להתפתחותו של המשרד ולהישגיו החשובים בשנים האחרונות. אני מאחל הצלחה למנכ"ל המשרד הנכנס, יוסי דרזנין. אמשיך לעמוד לרשות המשרד בכל נושא".

האשם חסין הנגבי ודרזנין

צילום דוברות המשרד לשיתוף פעולה אזורי.

תגובות

מומלצים