"אני חושבת שהבת שלי עוסקת בדבר אסור"

שיחה אישית לפורטל הכרמל, של אימא גרושה שמגדלת ילדים ולא מצליחה לקרב אליה את הבת הבכורה, וחושדת שהיא מועסקת כנערת ליווי, הבת חוזרת כל מספר ימים עם סכום כסף גדול. 

21.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
"אני חושבת שהבת שלי עוסקת בדבר אסור"

חלק מתכניות חברה שמפרסם פורטל הכרמל כוללות בעיות שונות בחברה הדרוזית, עוד לא נתקלנו בסיפור כזה של אימא שפותחת לנו את הלב ומספרת מה היא חשה לגבי בתה הבכורה והבעיות שהיא עוברת.

"אני אישה גרושה עם ילדים, מתגוררת עם ילדיי בשכירות והמצב הכלכלי לא טוב, חלק מהילדים לא עובדים, לי אין הסבר למה, הם התרגלו שאני עובדת והם יושבים בבית, בחודשים האחרונים העבודה שלי הצטמצמה בעקבות מחלה, ובבית הפך להיות גיהנום".

"אני לא יכולה לשאול את הבת שלי, איפה היית? לאן נעלמת מספר ימים? ואיך השגת כל כך הרבה כסף תוך זמן קצר?, הבת מתעצבנת מהשאלות שלי ומאיימת לעזוב את הבית, אני פוחדת שהאחים שלה ייפגעו בה".

"אני דואגת ואוהבת את הבת שלי, בתקופה האחרונה אני לא מסתדרת איתה ומרגישה שהיא לחוצה, המרחק ביני לבינה רק הולך ומתרחב, אני לא רוצה שהיא תעזוב את הבית, כל זה קורה כי אנחנו חיים בתוך כפר ושאנשים מתחילים לדבר, הדברים נשמעים אחרת, חודרניים מאוד ופוגעים מאוד ובמיוחד כאשר הם מגיעים מבן משפחה, ולא פעם רבתי עם קרוביי בגלל דברים שאמרו על הבת".

"אני לא יודעת מה לעשות ואיך להתנהג, זה יכול להסתיים בטוב וגם ברע, הדאגה שלי צודקת כי בכפר אין לי שום גורם מקצועי שיכול לסייע ולעזור ולתת לי כלים איך להגיע למקום הבטוח עם פחות פציעות".

"החברה הדרוזית שבה אנו חיים היא לא רחמנית, דברים שמפיצים יכולים להוביל לרצח ואבדן".

בשיחה עם הבת שהסכימה לענות לנו על מספר שאלות שהעלתה האם, הצעירה משדרת מצוקה ולחץ וטוענת שהיא עובדת יותר מדי קשה לפרנסתה ולפרנסת הבית, היא חולמת להקים עסק חברתי ולא מוכנה לקבל שום ביקורת לא עניינית ע"י אף אחד, גם לא מאימא.

פורטל הכרמל גישר בין האימא לבת וגייס בעל מקצוע להמשך טיפול, הבעיה החברתית הנ"ל שמעלים אותה, באה לתת תשובות לאותן משפחות שמתקשות להתמודד עם היקרים שלהם.

תגובות

מומלצים