האייל ז"ל היה אוהד קבוע לטורניר במגאר

טורניר הקט רגל בכפר מגאר כפרו של השוטר שנרצח ע"י מחבלים מאום אלפחם בירושלים, בא לעשות שלום בין כל העדות, טליע אברהים אחד המארגנים:"האייל היה שותף לטורניר תמיד הגיע".

22.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האייל ז"ל היה אוהד קבוע לטורניר במגאר

רס"מ האיל סתאוי ורס״מ כמיל שנאן ז"ל, שוטרי משטרת ישראל אשר נרצחו בפיגוע הטרור שאירע בבוקר יום ו', 14.07.2017 באזור הר הבית, ירושלים.

רס״מ האיל סתאוי ז״ל, בן 30, תושב מגאר. שירת במשמר הגבול, בשירותו הסדיר והתגייס בשנת 2012 לשירות קבע כשוטר סיור ביחידת הר הבית במרחב דוד של מחוז ירושלים, שם שירת עד נפילתו.

האיל ז״ל, הותיר אחריו אישה ארין וילד בן שלושה שבועות, הורים, ושלושה אחים.

האייל אהב ספורט ובמיוחד היה מעורב בחיי החברה המקומית ופעילות הנוער והצעירים, האייל אהב כדורגל ובכל סוף שבוע היה מגיע לצפות בטורניר הקט רגל שהתקיים בכפר. ביום שישי האחרון האייל לא הגיע לצפות בטורניר כי הוא נרצח בירושלים ע"י 3 ערבים ישראלים שהגיעו מהעיר אום אלפחם, האייל וכמיל שמרו על שלום הציבור ונפגעו.

זה הינו המחזור ה-10 בטורניר הקט רגל, משתתפות 12 קבוצות ה6 שעולות שלב ומנצחות עולות לחצי גמר ולמשחק הגמר.

טליע אברהים בעל עסקים המארגן מזה שנה רביעית טורניר קט רגל, יחד איתו, פחרי עסאקלה שמשמש גם שופט במשחקים ושופט נוסף מאמון פנדי ואחרים, בטורניר משתתפים גם שחקני ליגה.

הטורניר מתקיים במגרש בבית ספר מקיף א' חט"ב תיכון, בשיתוף המועצה המקומית מעאר, בקבוצות משחקים שחקנים מכל העדות ובקהל גם מגיעים יהודים לעודד חברים שחקנים.

העיקרון של הטורניר והקבוצות המשתתפות, באות לחזק את הספורט בכפר כל הקבוצות נתמכות ע"י העסקים במגאר.

בטקס שנערך לזכרו של האייל ז"ל, לפני פתיחת המשחקים של המחזור העשירי, השתתפו ראש המועצה זיאד דגש, שיח' סעיד סתאוי נציג המשפחה, שיח' המוסלמים בכפר מאגד סלאמה ונציג העדה הנוצרית בכפר מגאר.

טליע אברהים בעל עסקים ואחד המארגנים לטורניר הקט רגל  מזה ארבע שנים, אומר לנו:"האייל ז״ל בן 30 במותו, נשוי ואב לתינוק בן 3 שבועות, האייל היה בחור עם לב זהב, חברמן עם ערכים טובים מאד, אהב את משפחתו, את חבריו, את עבודתו, אהב את הספורט והיה אוהד שרוף של מכבי חיפה בארץ ושל ריאל מדריד באירופה ולאחרונה קרא לבנו הראשון שנולד לפני 3 שבועות בלבד בשם ראמוס, גם את טורניר השלום שלנו לא היה מפספס והיה נוכח באופן קבוע מדי יום שישי ביציעים, אין מילים לתאר אותו, יהי זכרו ברוך, נמשיך לזכור אותו".

חשוב לציין כי למרות המתח והאווירה הקשה, הטורניר מצליח לשחרר לחץ ולאזן את המצב בכפר.

תודה מיוחדת לכמאל אברהים, שעזר לנו בהבאת הידיעה.

טורניר האייל ז"ל

 

תמונות מהטורניר

 {YouTubeVideo id=t7zV9tV9VWM}

תגובות

מומלצים