ערין דגש שואלת את רינאל סיף איך מתמודדים עם השכול

רינאל סיף אלמנתו של השוטר זידאן סיף שנהרג בפיגוע בבית הכנסת בהר נוף בירושלים הגיעה לחזק את ערין דגש אלמנתו של השוטר האייל סיתאוי שנהרג בירושלים, רינאל בשיחה לפורטל הכרמל.

24.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ערין דגש שואלת את רינאל סיף איך מתמודדים עם השכול

בתאריך 18/11/14 נהרג השוטר זידאן סיף ז"ל מכפר יאנוח, בן שלושים במותו והשאיר אחריו אישה ותינוקת בת 4 חודשים, רגע אחרי שנודע לאלמנתו רינאל שהשוטרים כמיל שנאן והאייל סיתאוי נהרגו בהר הבית בירושלים, הגיעה לנחם ולחזק את האלמנה הטרייה ערין דגש ומיד נפתח הלב בין השתיים.

רינאל מספרת לפורטל הכרמל שבפעמיים שהגיעה לנחם את ערין בכפר מגאר, ערין התעניינה ושאלה אותה איך מתמודדים עם השכול? ואיך מגדלים תינוק במצב הזה של אובדן בלתי נתפס? יש לציין שלערין יש תינוק בן 4 שבועות.

רינאל: "השכול הוא קשה ולאבד אדם קרוב זה לא קל, אבל עם הזמן בנאדם לומד שהחיים ממשיכים במיוחד כשיש ילדים, מה הם אשמים שהגורל לקח מהם את היקר מכל, כשהגעתי לנחם את ערין הרגשתי שהיא צריכה אותי ברגע הזה, אמשיך לבקר אותה".

"לגבי וסן נסראלדין מדאלית אל כרמל, ארוסתו של כמיל שנאן ז"ל,  אני מציעה לה לשבת עם בעלי מקצוע ועם אנשים שעברו מצב דומה, זה דבר לא קל".

רינאל שהצליחה להתמודד עם השכול היום מחנכת בבית ספר יסודי, מגדלת את בתה ובקרוב הולכת לבנות בית חדש.

רינאל מהווה לאישה הדרוזית ששכלה את היקר לה דוגמא אישית להמשך חיים.

רינאל סיף

יש לציין שאת שוטר התנועה במשטרת ישראל זידאן סיף ז"ל שנהרג ע"י מחבלים בבית הכנסת הר נוף בירושלים, הנציחו בספר תורה במעמד של רבנים ושיח'ים.

ראש הממשלה ושר הבריאות כתבו אות בספר התורה לזכרו של זידאן סיף

הספר נתרם על ידי הנדבן היהודי לאונרדו פרקש מצ'ילה, פרקש תרם את ספר התורה לזכות פעילות הצלת החיים של מתנדבי איחוד הצלה ולכבודם של כל היהודים בעולם.

 ספר התורה הוכנס לבית הכנסת של מטה מחוז חוף של המשטרה.

 

{YouTubeVideo id=_w5GRbXLXMQ}

הכנסת הספר

 

ספר תורה

 

ראש הממשלה

צילום עמוס בן גרשום לע"מ

תגובות

מומלצים