האישה החביאה באופן שיטתי את שלט המזגנים ונעלה את ארונות המטבח

ימי הקיץ החמים השנה במיוחד, הם סיבה מספיק טובה לבעל לבקש צו מניעה זמני מבית המשפט שיורה לאשתו שלא לגעת או "להעלים" את שלטי המזגנים.

25.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האישה החביאה באופן שיטתי את שלט המזגנים ונעלה את ארונות המטבח

הבעל מבקש מבית המשפט למשפחה צו מניעה שיאסור על אשתו להתנהג בקמצנות חולנית כלפי ילדיהם.

"היא מונעת מילדנו להפעיל את המזגנים והם מתקשים בהכנת השיעורים, מתביישים לארח חברים ומונעים מעצמם הקלה בימי הקיץ החמים", טען הבעל.

בית המשפט לענייני משפחה דן בלא מעט סוגיות מוזרות אבל בכזו לא נתקל. לבני הזוג עבר מפואר בחיי הנישואין. האישה נשואה בפעם השלישית, הבעל בפעם השניה.

לאישה שני ילדים מנישואיה השניים ולזוג שנישאו לפני עשור, שני ילדים משותפים בגילאי שמונה ושש. חייהם של בני הזוג ידעו לא מעט עליות ומורדות ,אבל העובדה כי מדובר בשני אנשי עסקים שהכנסתם גבוהה במיוחד, היא שגרמה להם שלא להתעסק במהמורות החיים.
כל זה היה נכון עד לחום יולי הנוכחי, אז הבין הבעל כי הגיעו מים עד נפש, אחרי שבמשך שבועות נהגו ילדיו לטלפן למקום עבודתו ולשאול האם הוא יודע היכן שלטי המזגנים?.

בירור קצר גילה לו כי אשתו היא שמסתירה את השלטים מטעמי חיסכון.

בבית המשפט הסבירה האישה כי היא לא מתקמצנת. עורכת הדין שרין סולן טענה כי האישה חושבת שזה מיותר להדליק מזגן בשעות היום. "חיסכון באנרגיה הוא דבר נחוץ וטוב ומזגן בשעות החום לא מביא תועלת".

עו"ד שרין סולן טענה עוד כי לאישה אין הסבר מדוע היא סוגרת במנעול שתי מגירות שלטענת בעלה מלאות בממתקים ושוקולדים. "לא היה ולא נברא" טענה.

"אני נוהגת במתינות ולא בקמצנות. הגענו לווילה שהגענו ויש לנו את מה שיש לנו לא בגלל הפזרנות של בעלי, אלא בגלל החיסכון שאני משליטה כולל השימוש המיותר במזגנים".

בית המשפט הורה לנציגי הצדדים לנסח הסכם מקובל על ההורים והילדים בנוגע לשימוש במזגנים והזהיר את עו"ד סולן כי בית המשפט יאלץ לעסוק שוב בסוגיה בעתיד

"נחייב את הלקוחה בהוצאות משפט שהשימוש במזגנים עשוי להיות מינורי לעומתם".

שרין סולן

תגובות

מומלצים