כמאל מקלדה ידיד טוב של הספר

במקומות שבהם הספר לא אמור להיות ובכפרים הדרוזים במקומות שמוכרים בהם עגבניות וירקות נמצא הספר, כמאל מקלדה סופר שנותן לקוראים הזדמנות לאהוב את המילים, סרטון

28.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כמאל מקלדה ידיד טוב של הספר

הקריאה של שיח' כמאל מקלדה בכתיבה המיוחדת בה לקח את כל המשפטים המעודדים והתומכים וחיבר ביניהם לטובת הקורא אוהב הספרים, כמאל מעיד על הספר השלישי שיצא לאור ספר של כל שכבות העם.

להשתמש במילים המעודדות בכל יום, אהבה חום תמיכה וכבוד זה היסוד של שיח' כמאל מקלדה שרוצה לראות את כולם מתעניינים בספרים ובעיקר לתמוך בכותבים ע"י הצעירים והצעירות במיוחד.

כמאל לא רואה תמיכה במסגרת הכפר, הוא פונה לכל שכבות הגיל כפיצוי עצמי במקום הדרישה לתמיכה שהייתה צריכה להגיע מהמוסדות המובילים של הכפר והעמותות שתומכות לטענת שיח' כמאל רק במי שבא להם לתמוך.

כמאל:"לעשות ספורט זה טוב אבל אחרי גיל חמישים נהיים זקנים, מהספר ניתן להיות רעננים גם בגיל 100 כי להזין את המוח בידע ומילים זה כוח אלוהי שהבנאדם לא שם לב אליו לפעמים, אני אוהב שבני אדם יקחו ספר ויתעניינו בו, זה דבר בריא מאוד לגוף".

כמאל יליד 1960. נולד בכפר דאלית אל כרמל בכרמל, עובד כבנאי בסולל בונה, בעל מקצוע מוערך, נשוי ואבא לילדים ונכדים.

כמאל מעיד על עצמו שהוא סיים כיתה ט' בלבד, אבל מי שמתבונן בספריו שהוציא עד כה, מגלה אדם עם שפה עשירה שלא פוחד מלכתוב על כל רעיון, או סיטואציה שעולה בראשו.

לכל אירוע נכתבו מספר משפטים עם התבוננות עמוקה בחיים והעברת מסרים, בעיקר לדורות הבאים, דרך המשפטים והאמירות מגלים אדם חושב שאינו מסתפק במה שהוא רואה, אלא מחפש את הסמל והמשמעות וכל מה שמסתתר מאחורי המילים והמשפטים.

לדעתו של כמאל לכל אירוע יש סיבה ותפקידו לנתח ולנסות להוציא את החוכמה הטמונה בכל אירוע ואירוע.

כמאל הוציא מספר ספרים שחלקם תורגמו לעברית וקיבלו הרבה אהדה ותמיכה.

עבור כמאל זה אף פעם לא מסתיים בהוצאת ספר זה או אחר, ועם כל הקושי שכרוך בהוצאת ספרים וההוצאות של הדפוס שהוא משקיע באופן אישי וללא שום עזרה מכל גוף אחר, כמאל תמיד מרוצה ושמח ומוכן להשקיע, כי עבורו תמיד יש את נקודת ההתחלה שטמונה בכל ספר ובכל משפט שהוא כותב.

כמאל מקלדה סופר

לדברים בסרטון

 {YouTubeVideo id=TBgt594lHSA}

תגובות

4. منال לפני 7 שנים
......
3. דליה לפני 7 שנים
בהצלחה שיך כמאל
2. ענן חסון לפני 7 שנים
כל הכבוד לשיח כמאל מקלדה
1. אפלטוני לפני 7 שנים
כל הכבוד הלוואי עוד 20 כמוך הכפר היה נראה אחרת בהצ

מומלצים