עאמר רואה ברור מה קורה במועצת דליה

חבר מועצת דליה עאמר חסיסי שנמצא בהתאוששות ממחלה בעין מבקר את ההתנהלות של המועצה בה הוא חבר ומצד שני אומר שאין חלופה לרפיק כרגע, עאמר היה מאוד רוצה לבנות את מנגנון המועצה אבל רפיק לא נתן.

29.07.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עאמר רואה ברור מה קורה במועצת דליה

קולות עולים של בכירי הנהלת מועצת דאלית אל כרמל נגד ראש המועצה במיוחד לאור המצב הלא קל שנמצאת בו המועצה מבחינה תקציבית והעלייה הדרסטית בשכר העובדים למרות שהרשות נמצאת בהבראה.

עאמר חסיסי אחד המקורבים והתומכים הראשונים של רפיק, מדבר בגלוי על הדברים שהמועצה לא קיימה בקדנציה הנוכחית, למרות ההבטחה לבוחר ומצד שני עאמר משדר שקט ועשייה של המועצה, עאמר זהיר בעיקר שלא יכעיס את אותם תומכים בו ותומכי רפיק.

עאמר היה מטופל בחודש האחרון בבית חולים עקב דלקת באחת מהעיניים, אבל למרות הכל עאמר רואה טוב ומבין שהדברים לא בדיוק כמו שנראים.

עאמר:"אנחנו בתקופה לא כל כך אידיאלית, המועצה עוברת קשיים כספיים, בעיקר בשל אי ההצטרפות לתאגיד המים והביוב, נושא התאגיד מאוד מגביל אותנו, מופעלים עלינו לחצים אדירים, לקבל את ההחלטה להצטרף, אנחנו בינתיים עומדים בלחץ, לסירוב יש מחיר גם להסכמה יש מחיר, בסופו של דבר נשאלת השאלה מה טובתו של הישוב לטווח הארוך"

עאמר:"קבוצת "אלדאליה בתג'מענא" תמשיך להיות יחד, אנחנו מאוחדים ונמשיך לשמור עליה, אין שום סיבה לאף אחד אחר לבוא ולנסות להקים קבוצה שתרוץ לראשות המועצה".

עאמר: "אחרי מתיחת הביקורת על תכנית מפורטת אלונסה היתה שיחה ביני לבין רפיק, אני כותב ואומר מה שאני חושב, בדרך כלל את הדברים שלי אני משמיע בחדרי חדרים, הפעם בחרתי לכתוב את הדברים כדי שאנשים ישימו לב, אני חושב שביקורת עניינית היא טובה לכולם, כולל לראש המועצה, כל אחד זכותו לבקר וכל אחד חובתו לדעת לקבל ביקורת עניינית".

שאלה:"איך מועצה מכינה תוכנית מפורטת ומצד שני שולחת את התושבים להתנגד?

עאמר:"בנוגע לתוכנית מפורטת אלונסה המועצה הכינה תכנית אחרת, התכנית הזו חלופית שברובה נכפתה ע"י משרד הפנים, או ע"י הועדה לתכנון, אני מניח שראש המועצה ואחרים במועצה ערים לבעיות שנוצרו ולמחיר הכבד שתושבים משלמים, ולכן יש התנגדויות, אני מקווה שיקבלו את ההתנגדויות האלה וילחצו על הועדה לקבל את ההתנגדויות, אחרת יהיה מאוד גרוע".

עאמר חסיסי

שאלה:"מה התיק שהיית רוצה להחזיק במועצה ולא קבלת?

עאמר: "מאחר ואני מגיע מניהול משאבי אנוש, עם ניסיון מעל עשרים שנה בקק"ל, אני הייתי רוצה לתרום בעניין זה, הנושא הזה לא קודם, קידום ההון האנושי והעצמת העובדים, העובד זה המשאב החשוב בכל מקום עבודה, ובמיוחד ברשויות המקומיות".

עאמר:"הביקורת שלי באה להפנות את תשומת הלב למקומות שבהם צריך לשפר ולשקם, אני מאמין בקו הזה ומקווה שבשנה הקרובה יביא אותנו למקום שרצינו להגיע אליו אחרי חמש שנים, דאלית אל כרמל צריכה יותר מחמש שנים בכדי לשקם, אני לא מאשים, אבל כולנו יודעים שהישוב עבר תקופה קשה, יש מספיק אנשים טובים להעמיד את הישוב במקום הראוי לו, לא קל להעלות ישוב כזה על דרך המלך, הישוב נמצא היום על דרך המלך וצריך לייצב אותו, הוא מיוצב יחד עם רפיק חלבי, אני חושב שזה לא חכם לבוא להחליף ראש מועצה כשאין שום סיבה להחליפו".

 

לראיון בסרטון

{YouTubeVideo id=-hDc1UhavcY}

תגובות

22. עומר בלב לפני 7 שנים
אוהבים אותך עאמר
21. שלום לפני 7 שנים
בדק בית
20. מדליה עיסמי לפני 7 שנים
הבטחות שקר ובלוף
19. תומך לשעבר לפני 7 שנים
אין לכם עוד מקום בכפר
18. מאוכזב לפני 7 שנים
צחוק בעינים
17. محلل سياسيههه לפני 7 שנים
رفيق صقط وصاقط
16. חלבי לפני 7 שנים
היית שותף לכל ההחלטות
15. דליה לפני 7 שנים
רק לא רפיק
14. يحيى לפני 7 שנים
رفيق
13. פאדי לפני 7 שנים
דליה
12. חלבי לפני 7 שנים
כישלון
11. אישה לפני 7 שנים
בהצלחה לעאמר
10. בכיר לפני 7 שנים
שים לב עאמר האוניה תובעת
9. תושב דליה לפני 7 שנים
החלמה מהירה
8. תומך לפני 7 שנים
כל הכבוד עאמר על האומץ
7. חלבי לפני 7 שנים
חלבי בדם
6. משפחה קטנה לפני 7 שנים
החלמה מהירה למר עאמר
5. חלבי לפני 7 שנים
הכל לא טוב
4. דליה לפני 7 שנים
לא תרמתם כלום חוץ מהרס
3. חלבי קוח לפני 7 שנים
עאמר כחלבי לא מאמנים עוד לרפיק הזה
2. חסון לפני 7 שנים
לעאמר
1. ספורט לפני 7 שנים
איפה מגרש האימנונים לקבוצות?

מומלצים