כתוצאה מפגיעה בעבודה בדואר נפגעה גם עבודתו כנגן דרבוקה

תוך כדי עליה במדרגות בבית הדואר מעד בשקית ניילון שהייתה בצד, איבד שיווי משקל נפל על הגב ונחבל בראש, בגב ובמותן, העובד תובע מדואר ישראל פיצוי על הנזקים שנגרמו לו לאחר הנפילה.

01.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כתוצאה מפגיעה בעבודה בדואר נפגעה גם עבודתו כנגן דרבוקה

הביטוח הלאומי קבע לו נכות רק של  10% * עו"ד סאמי אבו ורדה : נכותו התיפקודית עולה על נכותו הרפואית

תושב הצפון, בן 37 נאלץ לעבוד בשתי עבודות כדי לפרנס את משפחתו. בשעות הבוקר, עבד בדואר ישראל ובערבים כנגן דרבוקה בשמחות. עבודתו נקטעה כאשר לפני כשנה, "תוך כדי עליה במדרגות בבית הדואר מעד בשקית ניילון שהייתה בצד, איבד שיווי משקל נפל על הגב ונחבל בראש, בגב ובמותן". עכשיו הוא תובע מדואר ישראל פיצויים על הנזקים שנגרמו לו.

באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה מומחה לנזקי גוף, הגיש העובד לבית משפט השלום בחיפה, תביעה נגד דואר ישראל ובה הוא טוען בין השאר כי לאחר שנפל פונה לבית חולים לקבלת טיפול .

עורך דין אבו ורדה"בעקבות התאונה וכתוצאה ממנה, נזקק התובע לקבלת טיפולים רפואיים אינטנסיביים,  במסגרת הקהילה, במהלכם אובחן כסובל מהגבלות בתפקוד היומיומי עקב הגבלה בתנועות הגב, הטנטון והירידה בשמיעה" נאמר בתביעה. בנוסף נכתב כי למעלה מחודשיים היה העובד ב"אי כושר עבודה מוחלט".

ועדה רפואית של הביטוח הלאומי, שהכיר בפגיעה כ"תאונת עבודה" קבעה לו 10% נכות לצמיתות, אולם עו"ד  סאמי אבו ורדה טוען בתביעה כי "בהתחשב בגילו הצעיר, עיסוקו ומהות הפגיעה, נכותו התפקודית עולה לאין ערוך על נכותו הרפואית".

העובד שהשתכר בדואר כ-5,000 שקל בחודש, נאלץ להשלים את הכנסתו בעבודה נוספת כנגן דרבוקה עצמאי, שם הרוויח כ-4,000 שקל נוספות מדי חודש.

אולם בשל הפגיעה לא היה יכול להמשיך לעבוד בשני המקומות כמו לפני התאונה. התביעה השאירה לבית המשפט לקבוע את גובה הפיצוי שיינתן לעובד.

תגובות

מומלצים