צילייה לים

הים הוא אחד ממקומות הבילוי האהובים ביותר בישראל, ואין פלא שכך הדבר: כמעט כולם נהנים מתחושת החופש הממכרת שמספק חוף הים

02.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
צילייה לים

לרוב יש גם שלל זיכרונות מוצלחים מבילויים קודמים כך שהים לוחץ לנו בעדינות גם על בלוטת הנוסטלגיה, אפשר לרבוץ בו שעות ארוכות ובנוסף זהו בילוי זול יחסית (ויש לקוות שהמדינה לא תיקח אותו מאיתנו ותעניק את החופים ליזמי נדל"ן ולטייקונים).

על-מנת שהבילוי בים יהיה מושלם לכולם חשוב מאוד להגן על עצמנו מפני קרינת השמש. נכון, השמש זו אחת הסיבות המרכזיות שבגללה באנו לים – בין השאר אנחנו אוהבים להשתזף בים, והקרניים גם מספקות לנו ויטמין D – אבל כולנו גם יודעים שחשיפה מופרזת לשמש, ובמיוחד בקיץ הישראלי שידוע בעוצמות הגבוהות שלו, עלולה גם לפגוע בבריאותנו.

הבשורות הטובות הן שאפשר לבלות בים במשך שעות רבות מבלי להסתכן שלא לצורך, וזאת בזכות פתרון פשוט אבל איכותי: צילייה לים. ציליות לים כשמן כן הם, מספקות לנו את הצל החיוני ומאפשרות לנו לרבוץ על החוף שעות רבות כשאנחנו מוגנים מהשמש.

למה חשוב לקחת צילייה לים?

אמנם ברוב חופי הים ישנם אזורים מוצלים וסככות, אולם בחלק גדול מהמקרים כשאנחנו מגיעים לחוף האהוב עלינו כל אותם מקומות שמספקים הגנה מהשמש כבר תפוסים, ומן הסתם לא נרצה להשכים קום ולהגיע לים עם הזריחה כדי לתפוס מקום – בוודאי לא כשיש פתרון אפקטיבי דוגמת צילייה לים.

בנוסף ציליות לים ניתן להתקין בכל מקום, כולל במים הרדודים, כך שאם למשל יש לכם ילדים קטנים שאוהבים לשחק באזור הזה של החוף תוכלו להגן עליהם ולהבטיח להם שעות רבות של הנאה בקלות ובפשטות, ומבלי להפריע למתרחצים האחרים.

התקנה פשוטה – כל אחד יכול

עוד יתרון חשוב של צילייה לים הוא שקל מאוד להתקין אותה, אין צורך בפטישים או בכלי עבודה וכל אחד יכול לעשות זאת בפחות מדקה.

הערכה כוללת 4 יתדות אלומיניום מתברגות שמאפשרות להקים את הציליות בכל מקום (ואגב, כמובן שניתן להשתמש בפתרון זה לא רק בים אלא גם בפיקניקים, קמפינגים, טיולים וכו'), 2 מוטות אלומיניום שמקנים לצילייה גובה של 2 מטר, חיבורים ייעודיים בקצוות שמבטיחים הקמה מהירה וגם תיק נשיאה (מבד שהינו חסין למים) כך שתוכלו לקחת אתכם את הערכה לכל מקום בנוחות.

מאיזה בד מכינים ציליות?

ציליות לים מיוצרות מבד לייקרה בטכנולוגיה ייחודית שמקנה להן גם עמידות גבוהה וגם יכולת לחסום את קרני השמש המזיקות.

למעשה צילייה לים היא בעלת מקדם הגנה UPF50, כך שהיא מצליחה לחסום כ-98% מהקרניים המסוכנות, ובנוסף בד הלייקרה מקנה לה גמישות מרבית, עמידות גבוהה, התייבשות מהירה והיא גם לא סופחת חול כך שבסוף הבילוי בים כל מה שצריך לעשות הוא לנער בקלילות את הצילייה, להחזיר אותה לתיק האחסון ולחזור הביתה מרוצים ובטוחים.

צילייה לים

תגובות

מומלצים