כתב אישום נגד תושב שכם שרצח תושבת גבע בנימין

כתב אישום הוגש נגד מוחמד ח'ארוף, בן 29 משכם, בגין רצח, גניבת רכב, קשירת קשר לביצוע פשע, מסחר ברכב גנוב, כניסה לישראל שלא כחוק וניסיון הונאה בכרטיס חיוב.

06.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כתב אישום נגד תושב שכם שרצח תושבת גבע בנימין

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד מוחמד ח'ארוף, בן 29 משכם. הנאשם רצח את המנוחה, איתה ניהל מערכת יחסים רומנטית. בכתב האישום נאשם גם את'יר לויסי, בן 20 מטול כרם, בגין קשירת קשר לביצוע פשע, כניסה לישראל שלא כחוק ומסחר ברכב גנוב.

על פי כתב האישום, שהגיש עו"ד ראאד ענוז, במועד שאינו ידוע נכנסו הנאשמים לישראל ושהו בה שלא כדין. במשך תקופה בלתי ידועה ניהל ח'ארוף מערכת יחסים רומנטית עם המנוחה. ב- 11.5.2017 הודיעה המנוחה לח'ארוף כי הינה בהריון. ב- 25.5.17 או בסמוך לכך, לאחר חילופי דברים בין הנאשם למנוחה בשיחת טלפון שקיימו ביניהם, גמלה בליבו של ח'ארוף ההחלטה לגרום למותה של המנוחה ולגנוב את רכבה.

ב- 28.5.2017 עבד ח'ארוף בעבודות גינון וניקיון בחולות מולדת, סמוך לפארק המים "ימית 2000" בחולון. בסמוך לשעה 13:53 הגיעה המנוחה ברכב לפארק על מנת לפגוש את ח'ארוף. במסגרת תוכניתו, ח'ארוף פגש במנוחה מחוץ לרכב ובתואנת כזב, הוביל אותה למקום מבודד בקרבת הפארק.

בהמשך לכך, ח'ארוף גרם בכוונה תחילה למותה של המנוחה על ידי כך שחנק אותה במשך כ-15 דקות, עד אשר הבחין כי המנוחה הכחילה וקצף לבן יצא מפיה. לאחר מכן הרים שתי לבנות בטון והשליך אותן בחוזקה על ראשה  וגופה של המנוחה.

לאחר שוידא את מותה של המנוחה, כיסה ח'ארוף את הגופה בעפר ובצמיג, בכוונה להסתיר את מיקומה, גנב את הרכב ואת כרטיס האשראי שהיה ברשות המנוחה ונמלט מהמקום עם הרכב מחולון לטייבה.

בהמשך, קשר ח'ארוף קשר עם לויסי, לפיו האחרון ימכור עבורו את הרכב הגנוב בשטחי הרשות הפלשתינית. לויסי מכר את הרכב הגנוב בטול כרם תמורת סכום של 2,700 ש"ח, מתוכם העביר לח'ארוף סכום של 2,500 ש"ח.

בהמשך, ניסה ח'ארוף למשוך כספים במרמה פעמיים מחשבון הבנק של המנוחה, באמצעות כרטיס האשראי הגנוב, ללא הצלחה.  

בבקשת המעצר כתב עו"ד ענוז כי "... משיב 1 תכנן לרצוח את המנוחה, למרות שהייתה בהריון ומצויה עימו בקשר רומנטי משך תקופה ארוכה. הרצח בוצע באופן אכזרי ובדם קר... לאור האמור לעיל, אין בחלופת מעצר כלשהי כדי להפיג את מסוכנות המשיבים ולא ניתן להשיג את מטרות המעצר, אלא על דרך השמת המשיבים במעצר מאחורי סורג ובריח."

תגובות

מומלצים