אישום נגד שוטרת מחיפה בגין מרמה והפרת אמונים

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד מיכל פרייסמן, הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטרת לשעבר שעבדה בתביעות התעבורה המשטרתיות בחיפה ונגד אחיה.

07.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אישום נגד שוטרת מחיפה בגין מרמה והפרת אמונים

כתב האישום הוגש בגין קבלת דבר במרמה, זיוף מסמך, פגיעה בפרטיות ועבירות נוספות. התיק נחקר על ידי צוות צפון במחלקה לחקירות שוטרים.

​הנאשמת ניצלה את גישתה למערכת המחשוב המשטרתית, על מנת לאתר פרטים של אישה שנפטרה, ובדקה שאין לה קרובי משפחה מדרגה ראשונה שעשויים לתבוע את ירושתה.

על פי כתב האישום, לאחר שאיתרה את הפרטים, הציגה הנאשמת צוואה מזויפת בו מודיעה המנוחה על רצונה להוריש לה ולאחיה את כל רכושה, הכולל דירת מגורים, תכולתה, וכל הכספים המצויים בחשבונות הבנק שלה, בביטוחי מנהלים, קופות גמל, ביטוחי חיים, קרנות השתלמות וקרנות פנסיה.

הנאשמת הציגה את המסמך תוך הצגת מצג כוזב, כי המנוחה היא חברה טובה של אמה ז"ל, ושהנאשמים טיפלו במנוחה לאורך השנים ועל כן מעוניינת המנוחה להוריש להם את רכושה.

במאי 2014 הגישה הנאשמת, מירה כרסנטי, את המסמך לרשם לענייני ירושה בחיפה במסגרת בקשה לצו קיום צוואה.

בעקבות צו קיום הצוואה, העבירו הנאשמים את דירת המנוחה על שמם בטאבו וכן פנו לבנק בו נוהל חשבונה של המנוחה וביקשו כי הכספים המופקדים בחשבון יועברו לרשותם.

במקרה אחר, כפי שעולה מכתב האישום, מסר דניאל כרסנטי פרטים כוזבים, המלצה כוזבת וקורות חיים כוזבים על מנת לסייע למירה כרסנטי להתקבל לעבודה כמרצה במכללה.

לאחר תחילת עבודתה במכללה, על סמך המסמכים הכוזבים שהציג, הצהירה הנאשמת בכזב למס הכנסה כי פרט להכנסתה מהמכללה, אין לה הכנסות אחרות, זאת על אף שבאותה עת שירתה במשטרת ישראל תמורת משכורת.

עוד עולה מכתב האישום כי במאי 2014 בשכונת אלמוג בחיפה, נהג המתלונן י.י. ברכבו יחד עם אשתו ושני ילדיו הקטנים. כאשר ביצע פניית פרסה הגיע למקום במהירות רכב נהוג בידי בתה של הנאשמת אשר ישבה סמוך לנאשמת.

שני הרכבים בלמו טרם התנגשות. הנאשמת טענה בפני המתלונן שהיא חשה כאבים בכתפה וביקשה את פרטיו. כיוון שלא התרחשה תאונה בין הרכבים, סבר המתלונן כי אינו מחויב למסור את פרטיו, איחל לנאשמת בריאות ועזב את המקום ברכבו. למחרת עשתה הנאשמת שימוש פרטי במערכת המחשוב המשטרתית על מנת לאתר את הרכב של המתלונן.

לאחר שאיתרה קרוב משפחה של המתלונן, היא יצרה עימו קשר, הזדהתה כתובעת בלשכת התנועה בחיפה, וטענה שהמתלונן פגע בה ועזב את המקום מבלי להשאיר פרטים.

תגובות

מומלצים