קצין המשטרה הפריע לשוטר התנועה

קצין בדרגת סגן ניצב מואשם כי בחודש דצמבר 2016 נהג ברכב משטרתי במהירות העולה על המותר, שוטר תנועה עצר את הרכב, ניגש אל הרכב ועם פתיחת החלון הריח ריח חריף של אלכוהול.

10.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קצין המשטרה הפריע לשוטר התנועה

כששוטר התנועה ביקש מהנאשם רישיונות האחרון סירב ונמלט מהמקום. המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד רונן יצחק, הגישה לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד קצין בדרגת סנ"צ במשטרת ישראל. כתב האישום הוגש בגין הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו ועבירה על חוק חובת הצגת רישיון. התיק נחקר על ידי צוות צפון במחלקה לחקירות שוטרים.

על פי כתב האישום ביום 9.12.16 בשעות הערב נהג הנאשם ברכב משטרתי במהירות העולה על המהירות המרבית המותרת בכביש בו נסע. עבירת התנועה תועדה באמצעות מד מהירות לייזר ידני ובעטיה עצר שוטר תנועה את הרכב. שוטר התנועה ניגש אל הרכב ועם פתיחת החלון על ידי הנאשם הריח שוטר התנועה ריח אלכוהול חריף אשר נדף מהרכב.

שוטר התנועה ביקש מהנאשם כי יציג בפניו רישיון נהיגה ואת רישיונות הרכב, אך הנאשם סירב באומרו בתקיפות "זה רכב משטרה". שוטר התנועה ביקש מהנאשם בשנית כי יציג בפניו רישיונות ושוב סירב הנאשם תוך שהוא צועק על שוטר התנועה "זה משטרתי, אתה לא מבין", וללא כל שיהוי נוסף, שילב הנאשם הילוך נסיעה ברכב ונמלט מהמקום בנסיעה מהירה, תוך שבין היתר הוא מסכל, הלכה למעשה, כל אפשרות לעריכת בדיקת שכרות.

במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם מעשה בכוונה להפריע לשוטר למלא תפקידו ולא הציג רשיון נהיגה ותעודות הנוגעות לרכב לאחר שנתבקש לעשות כן על ידי שוטר.

תגובות

2. סמי לפני 7 שנים
עצוב דווקא מי שצריך לכבד את החוק עושה בלגן
1. רביע לפני 7 שנים
קצין משטרה

מומלצים