בתוך כחודשיים נפגע פעמיים בתאונת דרכים

תושב אזור חיפה עבר בתוך תקופה קצרה שתי תאונות עם רכבו ונזקק לטיפול רפואי, בתאונה השנייה נפגע גם חברו שנסע איתו.

13.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

כנראה ש"המזל הרע" רדף אחרי תושב אזור חיפה בשנות ה-50, כשבתוך חודשיים וחצי עבר שתי תאונות דרכים עם רכבו, כאשר בתאונה השנייה נפגע גם חברו  בן גילו שנסע עמו ברכב. עתה תובעים השניים תשלום נזקי גוף מהחברה שביטחה את הרכב.

בכתב תביעה שהגיש עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה לנזקי גוף, לבית משפט השלום בעיר נגד חברת הביטוח "מגדל" שביטחה בביטוח חובה את רכבו של הנהג נטען כי באמצע חודש דצמבר 2015 היה הנהג מעורב בתאונת דרכים, שבה נחבל בכל חלקי גופו ובעיקר בראש, בצוואר, בכתף ובברכיים הוא פנה למיון במרכז הרפואי "בני – ציון" טופל ושוחרר עם המלצות לנטילת משככי ונוגדי כאבים, מנוחה של 16 ימים.

בחודש פברואר 2016 שוב היה הנהג מעורב עם רכבו בתאונה ושוב הגיע למיון "בני ציון",. טופל בנוגדי ומשככי כאבים, עם המלצה למנוחה של 4 ימים.

אולם הפעם מצבו החמיר ובהמשך התגלה אצלו בקע דיסק שהצריך ניתוח בהרדמה כללית. מאז הוא ממשיך לסבול כאבים בברכיים, רפלקסים ירודים ברגל, רגישות יתר באזור המפרקים עם הגבלה בתנועות. הוא עבר טיפולי פיזיותרפיה ודיקור ללא הועיל.

בתאונה השנייה היה ברכב חברו שהגיע גם הוא  למיון ב"בני ציון" ושוחרר עם המלצות לנטילת משככי ונוגדי כאבים ומנוחה של 4 ימים וטיפולי פיזיותרפיה. גם החבר, עדיין מתלונן על כאבי גב ורגליים.

בתביעה שהגישו השניים הם דורשים מבית המשפט לקבוע את גובה הפיצויים שמגיעים להם, לאחר שימונו מומחים רפואיים לבדיקת מצבם.

תגובות

מומלצים