תיכון מגידו קיבל הכרה והצטיינות ממשרד החינוך

בתיכון מגידו מתקיימת שותפות חינוכית של כל מערכות החינוך הסובבות את התלמיד במטרה לתת מענה לאורך כל שעות היממה.

16.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תיכון מגידו קיבל הכרה והצטיינות ממשרד החינוך

הלמידה מתרחשת בכל זמן, בכל מקום ומכל אחד, התלמידים נמצאים  בהשגחה חינוכית בפיקוח  כל גורמי החינוך במועצה וביישוביה.

מועצה אזורית מגידו מקדמת גישה חינוכית מערכתית ביוספרית, המאפשרת דיאלוג מתמיד, שיתוף פעולה ואחריות לסביבה האנושית והטבעית של כל העוסקים במלאכת החינוך, בשותפות עם כל גורמי המרחב הביוספרי. החינוך מוביל את בוגריו  להיות בעלי מודעות ולהתנהל  תוך אחריות על מערכות היחסים בין אדם לאדם ובין האדם לסביבתו ועל קשרי הגומלין ביניהם בדור הזה ובדורות הבאים.

"משרד החינוך בודק את בתי הספר ע"פ רפורמת התמונה החינוכית הקובעת שורה של מדדים שנועדו לשקף את העשייה של בתי הספר ברחבי הארץ" אומרת סימה מנט ,מנהלת  התיכון על ההצטיינות שהוענקה לבית הספר גם השנה. " בזכות צוות מורים נפלא שעובד קשה ובמסירות, צוות בעל תודעה חברתית וקהילתית, צוות שלכל אורך הדרך שואף להתפתח. בזכות שיתוף פעולה ותמיכה שמעניקה מועצה אזורית מגידו לבית הספר, מחלקת החינוך , צוותי החינוך הבלתי פורמלי המועצתיים וביישובים,  עשייה ומעורבות של פורום הורי בית הספר לצדו של צוות המורים. באופן אישי, אני נרגשת וגאה להיות חלק מעשייה ערכית ומשמעותית זו ומאחלת שנת לימודים מלאה ביצירתיות, צמיחה והתחדשות "

תיכון מגידו

מנהלת מחלקת החינוך של המועצה , קרין שטרן: " מתוך התפישה הביוספרית של שיתוף ציבור, ערכנו מפגש ציבורי רחב, "חינוך עושים ביחד", והזמנו אליו את כל המעוניינים לצאת אתנו למסע משותף של עיצוב החינוך במועצה אזורית מגידו .ההישג של תיכון  מגידו, הזוכה בהצטיינות בפעם השנייה , זו תוצאה של עבודה קשה של הנהלת בית הספר וצוות בית הספר המסור, מחלקת החינוך, מנהיגות ההורים הבית ספרית ובתמיכה מתמשכת של ראש המועצה הרואה בחינוך כדבר החשוב ביותר."

 איציק חולבסקי ראש מועצה אזורית מגידו: " תיכון מגידו שזכה למקום של כבוד ברשימת בתי הספר המצטיינים במדינה ,הוא בית חינוך נפלא שזכה לפני שנתיים להוקרה כאחד מעשרים בתי הספר הערכיים במדינה וממשיך להוביל בחדשנות, יצירתיות, ערכים, תרומה לחברה ולמדינה אזרחות מעורבת ופעילה, השתתפות במאבקים ציבוריים ומגוון מרשים של מקצועות ומגמות לימודיות. אני מברך את סימה מנט המנהלת המצוינת ואת כל הסגל החינוכי והמנהלי הנפלא. תודה להורים המעורבים על תרומתם המשמעותית ולמחלקת החינוך של המועצה! כבוד ענק למועצה , לישובים ,לתושבים ולחניכי בית הספר .מועצה אזורית מגידו אשר זכתה השנה בפרס משרד החינוך כרשות מצטיינת תמשיך להוביל לפתח להעצים ולטפח את כל מוסדות החינוך שלה"

תגובות

מומלצים