איך הפך קניון אמין כיוף עוספיה למרכז הקניות הגדול בכרמל?

למרות שקניון אמין כיוף ממוקם בשכונה בעוספיה הוא האטרקציה להרבה משפחות שגם מגיעות מחוץ לכפרים וזה בזכות המחיר ואיכות המוצרים, פגשנו את האיש שמוביל את הקניון, סרטון

18.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך הפך קניון אמין כיוף עוספיה למרכז הקניות הגדול בכרמל?

מרכזי קניות גדולים קמו בכפרי הכרמל ונסגרו, הנהלת קניון אמין כיוף שנולדו בעוספיה בכרמל גדלו וחינכו את ילדיהם בכפרי הכרמל, נותנים ומעניקים שירות של עשרות שנים ללקוחות הרבים ובמיוחד לחברה המקומית הישראלית.

שיח' מתעב כיוף הבעלים של הקניון עשה בשנים האחרונות מהפכה של קניון בכל הקשור לאיכות המוצרים ולמחיר שמתחשב במצב הכלכלי של המשפחות, במקום להרוויח 1000 אחוז מסתפקים במעט.

שיח' מתעב:"בהזדמנות הזו אני רוצה לברך את החוגגים בחג אלאדחה שחל בימים הקרובים, ההתחשבות שלנו נובעת מזה שאנחנו מבינים את הצרכים של הצרכנים במיוחד שהמחירים יקרים, לשם כך אנחנו לאורך כל השנה מפרסמים מבצעים לטובת הלקוחות".

שיח' מתעב:"ההצלחה שלנו באה מזה שאנחנו מציגים את המוצרים הטובים שיש במשק של המזון, כולל הפירות והירקות הטריים כל יום, בנוסף למחיר ואפשרויות התשלום, כל זה יצר אימון בין הקניון ללקוחות הרבים".

"בקניון כבר ניתן למצוא את כל המוצרים להכנת עוגות החג, כל המוצרים מבוקרים ובאיכות גבוהה, בנוסף להכנות שולחן החג שיוצג בימים הקרובים ללקוחות שיבקרו".

קניון אמין כיוף עוספיה,שכונה מזרחית, 048390223

 

הדברים של שיח' מתעב כיוף, בסרטון

 {YouTubeVideo id=ry_OZB2iB2M}

 

מתעב כיוף

.

שיח' מתעב כיוף

.

שיח' מתעב כיוף

.

שיח' מתעב כיוף

תגובות

2. בס אנא לפני 7 שנים
עספיא
1. לקוח לפני 7 שנים
א

מומלצים