אכל מגש פיצה שלם מדי יום במשך 367 ימים כך הוא נראה היום

  

21.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

אכל מגש פיצה מדי יום במשך שנה - והפריך את תורות הדיאטה, במרבית המקרים, כאשר אדם מחליט לעשות דיאטה במטרה לרדת במשקל, השלב הראשון הנפוץ ביותר הוא הימנעות מצריכת כל סוג של מזון מהיר עתיר קלוריות.

בראיין נורת'ר, חובב פיצה מניו ג'רזי שבארה"ב, החליט לנפץ את התיאוריה הנפוצה ולקח על עצמו אתגר יוצא דופן: אכילת מגש פיצה שלם מדי יום למשך שנה, במטרה להוכיח ששגרת אימון קפדנית גוברת על כל דיאטה.

בראיין החליט לתעד את הפרויקט בבלוג מצולם ברשתות החברתיות, בשם "PizzApocalypse" (שילוב של המילים פיצה ואפוקליפסה) והציג את התהליך שעבר מדי יום בשגרת האכילה והאימונים האינטנסיביים.

הטענה המרכזית של בראיין היא שאפשר להיראות טוב ולשמור על אורח חיים בריא גם אם לא עושים דיאטה, אלא רק באמצעות פעילות גופנית.

"מייקל פלפס (שחיין אמריקני שזכה ב-28 מדליות אולימפיות) שנחשב בעיני רבים לאחד הספורטאים הגדולים ביותר בכל הזמנים, אכל פיצה בכמויות מטורפות ואכל הרבה ג'אנק פוד על בסיס יום יומי, הוא מוכיח מצויין את הטענה שלי" אמר בראיין.

לטענתו של בראיין, "דיאטה מוצלחת תלויה מאוד בבן אדם, חשוב להתמקד במה שצריכים לאכול ולא במה שאסור לאכול". לצד האימונים הקפדניים שכללו 4 אימוני משקולות ו-30 דק' אירובי בכל שבוע, בראיין ערך בדיקות רפואיות מקיפות שמצאו שבניגוד לציפיות, רמות המלח והכולסטרול שבדמו היו תקינות.

ביום ה-367 והאחרון של הפרוייקט, בראיין אכל 3 מגשי פיצה חגיגיים עם תוספות ולאחר מכן העלה פוסט לאינסטגרם המפגין לראווה את גופו הבריא.

"הפכתי לחזק ומהיר יותר, סיבולת הלב ולחץ הדם שלי נשארו תקינים כפי שהיו, לא הייתי חולה או נפצעתי אפילו פעם אחת במשך כל השנה" כתב בראיין בגאווה בפוסט שסיכם את הפרוייקט.

למעשה, בסופו של דבר האתגר של בראיין הוגדר כמוצלח במיוחד, הוא ירד במשקל ומסת השריר שלו נותרה כפי שהייתה לפני שצרך מגשי פיצה בלבד למשך 367 ימים.

לכתבה בקישור

תגובות

מומלצים