סחיטה באיומים ועבירות נוספות על רקע סכסוך קרקעות

 על רקע מחלוקות בנוגע לזכויות בקרקעות, סחטו הנאשמים באיומים ובכח שני אנשים בכך שאיימו עליהם שבמידה ולא יחתמו על הסכם בו הם מוותרים על הזכויות שלהם בקרקעות שבמחלוקת תמורת סכום הנמוך משווי זכותם, יפגעו בגופם

22.08.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון

 

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום כנגד וארד מנצור ומואמן סולטאן, הנאשמים, כל אחד לפי חלקו בכתב האישום, בעבירות סחיטה באיומים בצוותא, סחיטה בכח, תקיפה בנסיבות מחמירות ועבירת נוספות.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עמרי גיל, על רקע מחלוקות בנוגע לזכויות בקרקעות של משפחת מנסור בעיר טירה, פנו חלק מבני משפחת מנסור למאלק אגבריה, המכונה שייח מאלק חרירי, ולמקורביו, עמאר חאג' יחיא ולנאשמים, על מנת לפתור את המחלוקות בנוגע לזכויות או לשווי הזכויות בקרקע.

על רקע זה סחטו הנאשמים באיומים ובכח שניים מחברי המשפחה בכך שאיימו עליהם שבמידה ולא יחתמו על הסכם בו הם מוותרים על הזכויות שלהם בקרקעות שבמחלוקת תמורת סכום הנמוך משווי זכותם, יפגעו בגופם. האיום אף מומש כאשר סולטאן ואדם נוסף תקפו את אחד מבני המשפחה וגרמו לו חבלות.

בנוסף, וארד איים על עו"ד וזייף את הסכם הוויתור, וכן סחט באיומים בן משפחה נוסף בכך שאיים בפגיעה בו אם לא יבצע חלוקה בקרקע בבעלותו. כאשר נעצר וארד בביתו עלב בשוטר וביצע מעשה מגונה בפומבי בפני השוטרים. כמו כן, במהלך עימות בחדר החקירות בין וארד לעורך הדין, התקרב וארד לעורך הדין ואיים בפגיעה בו בכך שהצמיד את ידו לראשו בתנועת ירי של אקדח.

בדיון שהתקיים היום הוארך מעצרם של הנאשמים עד להחלטה אחרת.

תגובות

מומלצים